اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

خدمت رسانی شایسته مهم‌ترین هدف نمایندگان مجلس باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا گفت: خدمت رسانی شایسته از مصادیق تشکر عملی از مردم بزرگوار به دلیل حضور در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی است.

خدمت رسانی شایسته مهم‌ترین هدف نمایندگان مجلس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌السلام یحیی رهایی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرضا اظهار داشت: یکی از سنت‌های حسنه در جامعه ما رسیدگی افراد به عملکرد خود طی ایام پایان سال است که اگر این رسم در اعمال و کردار و وظایف ما در قبال پروردگار عالم نیز به کار گرفته شود، بسیار سازنده است.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم شهرضا و مناطق تابع در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: چنین مردم بزرگواری که با وجود مشکلات و کمبودهای اقتصادی و معیشتی در تمامی عرصه‌های اجتماعی و سیاسی با صلابت و درایت حاضر می‌شوند، شایسته بهترین خدمات هستند و مسئولان باید از این افتخارآفرینی‌های بزرگ در عمل قدردانی کنند.

امام جمعه موقت شهرضا با تشریح لزوم توجه نمایندگان مجلس به تسریع در حل مشکلات مردم افزود: نمایندگان مجلس باید وقت این قوه را در زمینه حل مشکلات و نارسایی‌های جامعه به کار گیرند و با تصویب قوانین سازنده و انجام نظارت کافی بر عملکرد دستگاه‌ها به مردم خدمت کنند.

وی با اشاره به برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی در جریان انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زمانی اختلاف بین جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب بود، اما در این انتخابات که تمامی کاندیداها از جریان اصولگرایی بودند، بروز یک سری بداخلاقی‌های بی‌سابقه در جریان انتخابات جای بحث دارد و امیدواریم در آینده شاهد بروز این رفتارها نباشیم.

رهایی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به سالروز ارتحال یادگار امام(ره) افزود: ایشان همواره به عنوان یار و همراه امام خمینی(ره) در مقاطع مختلف و حساس مطرح بودند و به قول رهبر معظم انقلاب هر زمان موضوع حساسی پیش می‌آمد که نمی‌شد به حضرت امام(ره) منتقل کرد، از ایشان بهره‌مند می‌شدیم.

وی در ادامه با تشریح اهمیت ملی شدن صنعت نفت ایران گفت: آیت‌الله کاشانی با تلاش فراوان و سال‌ها مجاهدت این سرمایه عظیم ملی را پس از سال‌هایی که در اختیار پیر استعمار بود به یک صنعت ملی تبدیل کردند.

خطیب جمعه شهرضا با اشاره به ایام نوروز و نقش آن در تحکیم روابط اجتماعی و اخلاقی در جامعه اضافه کرد: در این ایام همگان باید تلاش کنند که به بهترین حالات و تغییرات آراسته شوند و از این روزها برای خدمت‌رسانی به دیگران و گره‌گشایی در مشکلات و مسائل مردم بهترین استفاده را ببرند.

وی ادامه داد: رعایت اخلاق در ایام نوروز از مهم‌ترین مواردی است که افراد باید به آن توجه داشته باشند و از بروز گناه و معصیت دوری کنند.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول