اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمی:

شکل‌گیری انجمن‌های فرهنگی، هنری ارج نهادن به فعالان این حوزه است

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمی گفت: شکل‌گیری انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی در حقیقت ارج گذاشتن به مقام و منزلت انسان‌هایی است که در این حوزه بی‌ریا فعالیت می‌کنند.

شکل‌گیری انجمن‌های فرهنگی، هنری ارج نهادن به فعالان این حوزه است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محب‌الله فتاحی ظهر امروز در نشست انجمن‌های فرهنگی، هنری در گرمی اظهار کرد: ما اگر می‌خواهیم در حوزه فرهنگ، هنر و ادب به توفیقات روزافزون دست پیدا کنیم باید بخشی از امور را از طریق انجمن‌ها به خود مردم واگذار کنیم تا در یک حرکت تأثیرگذار بتوانیم شایستگی‌های این بخش را نمود و جلوه واقعی ببخشیم.

وی با قدردانی از فعالیت خوب انجمن‌های شعر و ادب، هنرهای تجسمی و خوشنویسی و تعدادی از انجمن‌های دیگر این حوزه تصریح کرد: به زودی شاهد شکل‌گیری انجمن موسیقی در این شهرستان مرزی می‌باشیم.

فتاحی شکل‌گیری این انجمن را حرکتی نوین و گامی بلند برای ساماندهی هنرمندان و علاقمندان به حوزه موسیقی اعلام کرد و افزود: در این زمینه ضرورت دارد شایسته‌ترین منابع انسانی شناسایی و ساماندهی شوند.

این مسئول به رتبه اول این اداره در بین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به خاطر به دست آوردن برخی از امتیازها و فعالیت‌های برجسته اشاره کرد و ادامه داد: ما در سالی که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم در زمینه جذب هنرمند، اجرای برنامه‌های فاخر هنری و همچنین حضور چشمگیر در جشنواره‌های شعر تبریز و تهران موفقیت‌های خوبی به دست آمده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در کنار آن با برنامه‌ریزی سالگرد پیروزی انقلاب در دهه فجر و تنوع برنامه‌ها و همچنین نگاه راهبردی به محتوای آنها از دیگر شاخصه‌هایی است که سبب شده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمی رتبه اول استانی را به دست آورد.

به گزارش فارس، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما در کنار تقویت انجمن‌ها و توجه به برنامه‌های کیفی و محتوایی سعی در توسعه بیمه هنرمندان با تشکیل انجمن‌های هنری کردیم که تلاش می‌شود با توسعه پوشش بیمه‌ای هنرمندان در رشته‌های مختلف دغدغه‌های فکری و نگرانی‌ها در این بخش به حداقل برسد.

فتاحی اولویت سال آینده را نیز برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی، هنری گسترده در سطح استانی و منطقه‌ای اعلام کرد و گفت: با توجه به مرزی بودن منطقه شایسته است برنامه‌های محتوایی مطابق با سلیقه و خواست جوانان برگزار شود.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول