اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بازرگانی آمل خبر داد

توزیع 320 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی آمل از توزیع 160 تن سیب و 160 تن پرتقال با قیمت مصوب تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

توزیع 320 تن سیب و پرتقال تنظیم بازار در آمل

عباسعلی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: کار توزیع و فروش 160 تن سیب و 160 تن پرتقال با قیمت مصوب دولتی برای تنظیم بازار شب عید در این شهرستان آغاز شد.

وی با اشاره به قیمت این میوه‌ها افزود: برای هر کیلوگرم سیب قیمت یک هزار و 500 تومان و برای هر کیلوگرم پرتقال قیمت یک هزار و 100 تومان بر اساس مصوب دولتی تنظیم بازار در نظر گرفته شده تا همشهریان بتوانند با قیمتی مناسب‌تر محصولاتی با کیفیت را تهیه کنند.    

رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل درباره توزیع میوه‌های شب عید در میدان 17 شهریور یادآور شد: توزیع این محصولات در این مکان در حال برنامه‌ریزی است و هنوز جواب قطعی در این مورد اعلام نشد.

زمانی با تاکید بر اینکه فروش میوه‌های شب عید در آمل کار خود را آغاز کرده و با توجه به استقبال مردم در تعطیلات نوروزی سال 91 نیز ادامه خواهد داشت، ادامه داد: اوج خرید مردم از 27 اسفندماه به مدت سه روز است.

وی با اعلام اینکه با توجه به استقبال زیاد مردم از نمایشگاه بهاره این نمایشگاه را یک روز تمدید کردیم، گفت: زمان این نمایشگاه از 15 تا 24 اسفندماه اعلام شده بود که به مدت یک روز تمدید شد البته استقبال مردمی در آن بسیار خوب بود.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل ابراز داشت: این نمایشگاه در 211 غرفه طراحی شده و اجناس ارایه شده در آن از 10 تا 20 درصد تخفیف داشتند که بیشترین سعی بر فروش تولیدات داخلی و حمایت از آنها بود.    

زمانی با بیان اینکه تلفن ستاد خبری 124 این اداره به طور مستمر آماده پاسخگویی به شکایات مردمی است، بیان داشت: در ایام تعطیلات نوروزی چهار تیم بازرسی به صورت کشیک و مستمر در سطح شهرستان به کنترل قیمت‌های کالا و خدمات ارایه شده می‌پردازند.

وی درباره توزیع گوشت سفید مرغ و گوشت قرمز در این شهرستان اذعان داشت: برای کاهش فشار مالی به مردم در ایام عید و قبل آن از سوی این اداره 70 تن گوشت مرغ منجمد و 13 تن گوشت قرمز داخلی با قیمت مصوب تنظیم بازار توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول