اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد

کاهش 7 تا 15 درجه‌ای دمای زنجان در اوایل هفته آینده

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای استان زنجان در دو روز اول هفته آینده بین هفت تا 15 درجه کاهش می‌یابد.

کاهش 7 تا 15 درجه‌ای دمای زنجان در اوایل هفته آینده

احد یاغموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را در روز جمعه قسمتی ابری، همراه با وزش شدید باد اعلام کرد و افزود: آسمان استان در این روز به تدریج شاهد افزایش ابر و بارش باران و برف خواهد بود.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: روز شنبه وضعیت جوی استان زنجان تمام ابری همراه با وزش باد شدید و بارش‌های  متناوب برف خواهد بود.

وی وضعیت جوی غالب روز شنبه را کاهش شدید دما بین هفت تا 15 درجه اعلام کرد و گفت: این وضعیت در روز یکشنبه به صورت یخبندان ادامه می‌یابد.

یاغموری اضافه کرد: وضعیت جوی پیش‌بینی شده در سطح استان زنجان برای روز یکشنبه نیز به مانند روز شنبه ابری، همراه با وزش شدید باد و همچنین بارش های شدید خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره غبار آلود بودن هوای استان زنجان ادامه داد: اعلام وضعیت ریز آلاینده‌ها بر عهده محیط زیست است چرا که دستگاه‌های سنجش ریزالاینده‌ها در اختیار آنها قرار دارد.

رئیس اداره آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان تصریح کرد: با آغاز بارش‌ها ریز آلاینده‌ها موجود در جو استان زنجان که از طرف عراق وارد استان شده است از بین می‌رود.

وی پیش‌بینی کرد: سامانه بارشی فعال در روزهای اول هفته از اواخر روز دوشنبه از آسمان استان زنجان عبور کرد و وضعیت جوی پایداری در استان حاکم شود.

یاغموری دما و رطوبت صبح امروز شهر زنجان را به ترتیب 9 درجه و 60 درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول