اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور گیلان:

اصلاح هندسی معابر رشت ادامه می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور گیلان از اختصاص هفت میلیارد تومان بودجه شهرداری رشت به معابر این شهر خبر داد و گفت: اصلاح هندسی معابر رشت ادامه می‌یابد.

اصلاح هندسی معابر رشت ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید تقی امینی بعد از ظهر امروز در جلسه طرح نوروزی گیلان اظهار داشت: طرح نوروزی سال 91 با محوریت بهبود وضعیت ترافیکی و ارتقای ایمنی عبور و مرور، ایجاد و احساس امنیت در جاده‌ها و معابر شهری، تسهیل در عبور و مرور، جلوگیری از گره‌ها و انسداد ترافیکی از امروز تا 14 فروردین سال91 در استان با مشارکت پلیس راه و راهور انجام می‌شود.

وی، طرح نوروزی راهنمایی و رانندگی را در بحث درون‌شهری عنوان کرد و افزود: طرح مذکور برابر ابلاغیه راهور ناجا در دو مرحله در حال انجام است.

امینی مرحله نخست را از تاریخ 21 تا 25 اسفند جاری اعلام کرد و گفت: مرحله دوم طرح نوروزی از 26 تا 15 فروردین سال 91 اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان اجرای مرحله نخست طرح نوروزی را به دلیل تردد و حضور مردم به منظور خرید نوروزی در سطح شهرها دانست و تصریح کرد: مرحله دوم طرح نوروزی پلیس راهور از فردا همزمان با آغاز مسافرت‌های نوروزی و ورود مهمانان در سطح معابر شهرهای گیلان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم خرید نوروزی را از پنجم اسفند آغاز کردند، خاطرنشان کرد: سال‌های گذشته مردم خرید نوروز را دیرتر آغاز می‌کردند و در این ایام بحث ترافیک در شهر رشت را داشتیم.

امینی به اصلاحات هندسی معابر سطح شهر رشت اشاره کرد و ابراز داشت: انجام اصلاحات هندسی معابر شهر رشت در تاریخ راهنمایی و رانندگی این شهر انجام نشده بود.

رئیس پلیس راهور گیلان بحث جداسازی خیابان طالقانی، تقاطع معلم – بیستون و معلم یک و دو، بلوار دیلمان، گلایل، انصاری، تقاطع اصفهان و رینگ خیابان‌های گلسار را از اقدام‌های بسیاری موثری عنوان کرد که در بحث روان‌سازی ترافیک سطح شهر رشت برای راهنمایی و رانندگی حائز اهمیت است.

وی، از اختصاص هفت میلیارد تومان از بودجه شهرداری رشت به معابر این شهر خبر داد و بیان داشت: اصلاح هندسی معابر رشت ادامه می‌یابد.

امینی با اشاره به جداسازی میدان زرجوب به میدان صیقلان، یادآور شد: روان‌سازی میدان جانبازان به طرف میدان امام حسین (ع) از اقدام‌های بسیار موثر در بحث روان‌سازی ترافیکی شهر رشت است.

رئیس پلیس راهور گیلان بر استفاده از فناوری و تجهیزات الکترونیکی برای کنترل تخلف‌های رانندگی تاکید کرد و اذعان داشت: استفاده از فناوری و تجهیزات الکترونیکی در دستور کار راهنمایی و رانندگی گیلان قرار دارد.

وی، گیلان را استانی گردشگرپذیر خواند و افزود: با بازگشایی آزادراه رشت – قزوین میل سفر به گیلان افزایش یافته است.

به گفته امینی، عجله و شتاب بی‌مورد، خواب آلودگی در رانندگی، عدم استفاده از کمربند ایمنی، سبقت و سرعت غیرمجاز بارقه‌هایی هستند که در کمین شادی مسافران در ایام عید نشسته‌اند.

انتهای پیام/ش10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول