اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار کرمان

آستانه امامزاده محمد (ع) کرمان غبارروبی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون استاندار کرمان، آستانه امامزاده محمد (ع) شهر کرمان به مناسبت سال جدید غبارروبی شد.

آستانه امامزاده محمد (ع) کرمان غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، در آستانه سال جدید و اجرای طرح آرامش بهاری در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان کرمان، پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان و جمعی از مسئولان، آستانه امامزاده محمد (ع) شهر کرمان غبارروبی شد.

حجت‌الاسلام محمد زواری‌ از مبلغان و روحانیان شهر کرمان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قبور ائمه (ع) و امامزادگان، از نورانی‌ترین نقاط روی زمین هستند که اهل آسمان به آنها نظر می‌کنند.

وی افزود: آستانه امامزاده محمد (ع) مکان ویژه‌ای در استان و شهر کرمان است که می‌تواند مأمن همه درماندگان و دوستداران اهل‌ بیت (ع) باشد.

زواری با بیان اینکه باید برای شناساندن شاهزاده محمد (ع) سرمایه‌گذاری شود، تصریح کرد: این مکان باید از غربت در آمده و در بسیاری از امور محور شود که در این صورت در زمینه‌های مذهبی، توریستی و ... تأثیرات بسیار خوبی دارد.

وی بیان داشت: این امامزاده سندیت بسیار قوی و قرابت نزدیکی با امام معصوم (ع) دارد و ما می‌توانیم از نورانیت اینگونه مکان‌ها برای بهتر شدن زندگی خود استفاده کنیم.

این مبلغ دینی با اشاره به سنت حسنه وقف افزود: بیان کردن آثار پربرکت وقف که در گذشته صورت گرفته، می‌تواند برای مردم ایجاد انگیزه کند.

وی گفت: قرآن کریم کتاب هدایت و بیداری است و هر چه در زمینه عمل به این کتاب الهی تلاش شود، تأثیرات بسیار خوبی در جامعه دارد.

انتهای پیام/‌ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول