اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی

نمایشگاه عرضه محصولات آستانه حضرت معصومه(س) افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عرضه محصولات آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی افتتاح شد.

نمایشگاه عرضه محصولات آستانه حضرت معصومه(س) افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی آستانه حضرت معصومه(س) پیش از ظهر به منظور ارائه محصولات فرهنگی به زائران نوروز ظهر امروز در صحن جوادالائمه حرم مطهر حضرت معصومه(س) با حضور حجت‌الاسلام سعیدی افتتاح شد.

در این نمایشگاه چندین عنوان کتاب با موضوعات مذهبی و در حوزه‌های عمومی و کودک و نوجوان برای زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) عرضه شده است.

رساله توضیح المسائل مراجع، کتاب‌های چهل حدیث در موضوعات مختلف و کتاب‌های مرتبط با زندگی اهل‌بیت(ع) از جمله محصولات عرضه شده در این نمایشگاه است.

همچنین نرم‌افزارهای مذهبی برای استفاده زائران در موضوعات قرآنی، حدیث، سخنرانی‌های مذهبی و دیگر موضوعات در این نمایشگاه عرضه شده است.

در بخش دیگری از این نمایشگاه برخی تابلو فرش‌ها و فرش‌های دستباف قیمتی که از طرف ارادتمندان اهل‌بیت(ع) به آستانه حضرت معصومه(س) اهدا شده، در معرض فروش گذاشته شده است.

تولیت آستانه مقدسه حضورت معصومه(س) ضمن افتتاح و بازدید از این نمایشگاه بر ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم فرهنگی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در جریان سفرهای نوروزی تاکید کرد.

نمایشگاه عرضه محصولات آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) از امروز افتتاح شده و در طول ایام تعطیلات نوروز، در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برای استفاده زائران دایر خواهد بود.

انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول