اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان خبر داد

پیش‌فروش بلیت جایگاه ویژه ورزشگاه تختی آبادان از پنجشنبه

خبرگزاری فارس: مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان از پیش فروش بلیت جایگاه ویژه ورزشگاه تختی آبادان برای مسابقه دو تیم نفت آبادان و مس سرچشه از پنجشنبه خبر داد.

پیش‌فروش بلیت جایگاه ویژه ورزشگاه تختی آبادان از پنجشنبه

میثم راستی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: به طور حتم یکی از برنامه‌های کاری باشگاه صنعت نفت ایجاد رفاه برای هواداران این مجموعه به هنگام ورود به ورزشگاه تختی در روز مسابقات خانگی است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: مطمئن هستیم با تدابیری که در نظر گرفته ایم در روزهای بعدی مسابقات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خانه، دوستداران پر شمار این مجموعه با آسودگی بیشتری راهی ورزشگاه می‌شوند.

مدیر بازاریابی باشگاه صنعت نفت آبادان در ادامه از الکترونیکی کردن تهیه بلیت و نحوه ورود به ورزشگاه تختی آبادان در روز مسابقات صنعت نفت گفت و افزود: قرار بود این اتفاق از روز مسابقه مقابل مس سرچشمه اجرایی شود که با توجه به آماده نبودن شرایط، الکترونیکی کردن بلیت ورزشگاه به سال آینده موکول شد.

وی خاطرنشان کرد: پیش فروش بلیت جایگاه ویژه دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و مس سرچشمه در چارچوب هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور از صبح پنج شنبه در محل باشگاه صنعت نفت آغاز می‌شود.

راستی تصریح کرد: علاقمندان به تهیه بلیت سایر جایگاه‌ها نیز می‌توانند از ساعت 13 روز شنبه با حضور در مقابل درب ورودی ورزشگاه تختی از گیشه‌های مخصوص، بلیت خود را تهیه کنند.

وی در پایان اضافه کرد: در راستای سیاست‌های تشویقی، باشگاه صنعت نفت به کسانی که با در دست داشتن بلیت وارد ورزشگاه شوند هدایایی به قید قرعه اهدا می‌‌کند.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول