اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل بی احتیاطی

چهارشنبه آخر سال در نیشابور 13 مصدوم داشت

خبرگزاری فارس: سرپرست منطقه‌ای اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: 13 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال در نیشابور مصدوم شدند.

چهارشنبه آخر سال در نیشابور 13 مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور، حسین محمدی اظهار داشت: تعداد شش نفر که در مراسم چهارشنبه آخر سال مصدوم شده بودند به بیمارستان حکیم انتقال یافتند که خوش‌بختانه هیچ‌ کدام صدمه جدی ندیده و به‌ طور سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

وی با اشاره به نحوه مصدوم شدن این افراد، تشریح کرد: سه نفر از مصدومان دچار سوختگی خفیف و دو نفر دچار جراحت دست و آسیب چشمی شده بودند.

سرپرست منطقه‌ای اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور ادامه داد: یک نفر نیز در اثر انفجار بمب دست‌ساز آهکی در داخل ماشین دچار سوختگی شیمیایی صورت و چشم شده بود که برای درمان به بیمارستان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: 11 پایگاه شهری و جاده‌ای تا ساعت 24 چهارشنبه آخر سال، برای خدمت‌رسانی به مردم به گشت‌زنی و امدادرسانی مستمر ‌پرداختند.

سرپرست منطقه‌ای اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور اضافه کرد: تعداد 7 نفر مصدوم هم به بیمارستان 22 بهمن نیشابور منتقل شدند که شش نفر از آنها به ‌طور سرپایی مداوا و یک نفر نیز پس از چند ساعت بستری در اورژانس، ترخیص شد.

سرپرست منطقه‌ای اداره حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور، افزود: یک دستگاه اتوبوس آمبولانسی، دو دستگاه آمبولانس و دوازده نفر از پرسنل این مرکز با آمادگی کامل به محل برگزاری چهارشنبه‌سوری و جاده باغرود (بلوار شهید شوشتری) این شهرستان اعزام و برای درمان مصدومان مستقر شدند.

محمدی با بیان اینکه مراسم چهارشنبه‌سوری با همکاری پلیس، آتش‌نشانی و اورژانس به صورت ایمن برگزار شد از مردم فهیم نیشابور به خاطر همکاری با نیروهای امدادی اورژانس تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ش30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول