اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار همدان:

تعداد مجروحان چهارشنبه سوری همدان کمتر از 10 نفرند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: با عملکرد مثبت نیروی انتظامی تعداد مجروحان چهارشنبه سوری در همدان کمتر از 10 نفر هستند.

تعداد مجروحان چهارشنبه سوری همدان کمتر از 10 نفرند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان در ابتدای سخنان خود با اشاره به عملکرد مثبت نیروی انتظامی در برقراری امنیت و جلوگیری از آسیب‌های جانی در آخرین چهارشنبه سال اظهار کرد: طبق آخرین آمار و اطلاعات به دست آمده تعداد مجروحین در شهر همدان کمتر از 10 نفر هستند که دچار آسیب‌دیدگی سطحی شده و با ورود نیروی انتظامی از ایجاد حادثه جدی و مخاطره‌آمیز جلوگیری به عمل آمده است.

وی در ادامه سخنان خود افزود: 27 اسفندماه سال جاری حدود 25 نفر از کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که درئ انتخابات اقبال لازم را کسب نکردند به منظور دلجویی و حضور در صحنه با نماینده ولی فقیه در همدان دیدار می‌کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان در ارتباط با اسکان مسافران نوروزی نیز ابراز کرد: با وجود وضعیت موجود به اسکان افراد غیرفرهنگیان باید توجه بیشتری شود و نسبت به اسکان مسافران نوروزی اهتمام ویژه‌ای صورت بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد:‌ همکاری آموزش و پرورش با صدا و سیما به منظور برنامه‌سازی بیشتر برای جذب دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای در قالب تفاهم‌نامه و یا قرارداد باید در دستور کار قرار بگیرد.

قنبری گفت:‌ مشاوران مدارس نقش بسزایی را خصوص جذب دانش آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای ایفا می‌کنند لذا تعامل این افراد در کنار حضور معاونان، کارشناسان و مدیران کل دستگاه‌هایی مانند جهاد سازندگی و تعاون در مدارس می‌توانند تحقق این مهم را تسریع بخشد.

وی با بیان اینکه تجهیز هنرستان‌ها یکی از ضروریات مهم تلقی می‌شود، اضافه کرد: ساماندهی عناوین رشته‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین ساماندهی محتوایی رشته‌ها بر اساس نیازهای استان یکی دیگر از راه‌کارهای پیش رو به منظور جذب دانش‌آموزان به رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش است.

معاون فرماندار همدان خاطرنشان کرد: دانشگاه‌ها به لحاظ کمی و کیفی توسعه پیدا کرده است اما مقدمه حضور در مراکز آموزش عالی رشته‌های علوم پایه و غیرمرتبط با فنی و حرفه‌ای است.

وی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: زمینه ورود به دانشگاه‌ها باید طوری ساماندهی شود که افراد شاغل در رشته‌های فنی و حرفه‌ای نیز بتوانند در همه دانشگاه‌ها به ادامه تحصیل بپردازند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول