اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

منتخب مردم اردبیل در مجلس:

اردبیل نیاز به جنبش شایسته‌سالاری دارد

خبرگزاری فارس: منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: اردبیل در مسیر توسعه واقعی خود نیاز به جنبش عظیم شایسته‌‌سالاری و حضور فرهیختگان دارد.

اردبیل نیاز به جنبش شایسته‌سالاری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور حقیقت‌پور پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از فعالان جبهه اصولگرایی در اردبیل اظهار داشت: کنار گذاشتن هرگونه واگرایی در حرکت‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ضروری است.

وی یادآور شد: اگر رسانه‌های ما دیروز امروز و فردای اردبیل را درست تحلیل کنند به علل بسیاری از عقب‌ماندگی‌ها پی می‌برند.

منتخب مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اردبیل دیروز را نقشه راه سازندگی اردبیل امروز و آینده توصیف کرد و گفت: در این جعبه سیاه باید بسیاری از مبانی رمزگشایی شود که یکی از این رموز فرار نخبگان اردبیل از این خطه است که دلایل آن باید مشخص شود.

حقیقت‌پور با بیان اینکه مدیریت ضعیف، وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت از دلایل عقب‌ماندگی اردبیل است، بیان داشت: ما در دوره استانداری سعی کردیم در بسیاری از زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و کشاورزی رتبه استان را ارتقا دهیم که رساندن اردبیل به رتبه سوم صنعتی در کشور از آن جمله است.

 

نماینده افتخاری مغان هستم

منتخب مردم اردبیل در مجلس نهم 12 اسفند را پیروزی ارزش‌ها و اصول واقعی اسلامی دینی و مکتبی توصیف کرد و افزود: در این انتخابات مرام پاک و مقدس انسان‌ها بر غنای جهالت پیروز شد و چهره از تزویر‌گرایی برداشته شد که قصد داشتند پول و امکانات مختلف برای رای گرفتن خود توزیع کنند.

حقیقت‌پور تصریح کرد: مردم در 12 اسفند به ناکار‌آمدی چنین انسان‌هایی نه گفتند و مردم نیز پاسخی دندان‌شکن به کاندیدا‌هایی دادند که حرمت انسان‌ها را زیر پا گذاشته بودند.

وی با اظهار تاسف از برخی اقدامات تنش‌آفربن در به هم زدن تعادل اقوام و قومیت‌ها ادامه داد: خواسته انتخابات وحدت اقوام و نگاه ارزش‌مدارانه به آنها بود.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایی ابراز داشت: بنده به عنوان نماینده افتخاری مغان به یقین در مجلس نهم مدافع حق آنها خواهم بود و پروژه‌های اساسی این خطه را نظیر پروژه راه‌آهن بین‌المللی اردبیل ـ مغان ـ قفقاز و احداث سد خدا‌آفرین و رسیدگی به وضع اسفناک کشت و صنعت را در دستور کار قرار می‌دهم.

حقیقت‌پور با تکرار این سخن که مسئولان پیام انتخابات را که از سوی مردم صادر شد درک می‌کنند ادامه داد: موج عدالت‌خواهی، پیشرفت و تعالی برپایه ارزش‌های دینی و اسلامی است که امروز جامعه را فراگرفته و یقین داریم همه باید این پیام را درک کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود با بر‌شمردن برخی از بی‌تقوایی‌ها در صحنه انتخابات اظهار داشت: من تمام شایعه‌سازان و افراد بی‌ادب که در این انتخابات به شعور ملت توهین می‌کردند بخشیدم و از حق خود گذشتم چرا که معتقدم امروز اردبیل نیاز به وحدت و همدلی و رفتار شایسته‌تر دارد.

انتهای پیام/صا10/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول