اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سراب:

برخی افراد درصدد شایعه‌سازی علیه نماینده منتخب سراب هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه سراب با هشدار به برخی افراد که درصدد شایعه‌سازی و تخریب علیه نماینده منتخب هستند، گفت: میزان رای ملت بوده و مجریان و متولیان انتخابات امانت‌داری خود را نشان دادند.

برخی افراد درصدد شایعه‌سازی علیه نماینده منتخب سراب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، حجت‌الاسلام علی‌اکبر اکرمی امروز در خطبه‌‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی 12 اسفند پاسخ دندان‌شکنی از مردم دریافت کردند.

وی با اشاره به حضور حماسی ملت در انتخابات مجلس نهم افزود: این حضور مقدس نشان داد که سیاست‌های تحریمی و ستیزه جویانه نظام سلطه علیه مردم ایران شکست خورده است.

* تبدیل فضای انتخاباتی به فضای همدلی و وفاق

خطیب جمعه سراب با تاکید بر اینکه فضای انتخابات باید به فضای همدلی و وفاق تبدیل شود، بیان داشت: منتخبان مردم باید با خدمت صادقانه و عمل به وظایف قانونی خود پاسخ شایسته‌ای به اعتماد مردم ولایت‌مدار ایران داشته باشند.

وی با هشدار به  برخی افراد که درصدد شایعه‌سازی و تخریب علیه نماینده منتخب هستند، خاطرنشان کرد: میزان رای ملت بوده و مجریان و متولیان انتخابات امانت‌داری خود را نشان دادند.

امام جمعه سراب از خانم مهناز بهمنی نماینده منتخب مردم خواست تا با انتخاب مشاوران امین و شایسته منشاء تحولات سازنده‌ای برای سراب باشد.

* دولت تورم را مهار کند

امام جمعه سراب در بخش دیگری از خطبه‌های نماز ضمن انتقاد شدید از گران شدن کاذب برخی اقلام مورد نیاز مردم تصریح کرد: دستگاه‌های نظارتی باید مراقب باشند تا عده‌ای فرصت‌طلب با بهانه‌های واهی و غیرکارشناسی به صورت خودسرانه قیمت اجناس را افزایش ندهند.

* پرهیز از آداب و رسوم خرافی

حجت‌الاسلام اکرمی در خطبه دوم نماز با اشاره به در پیش بودن عید نوروز گفت: باید سنت‌های پسندیده و نیکوی نوروز را پاس بداریم و از برخی آداب و رسوم خرافی پرهیز کنیم.

وی به تشریح سیره پیامبر و اهل بیت در مورد احسان و نیکوکاری پرداخت و تاکید کرد: زندگی انسانی موقعی لذت‌بخش است که روابط انسان با جامعه پیرامونی خودش بر پایه عاطفه احسان و نیکوکاری پایه گذاری شود و انسان‌ها به هم مربوط باشند نه اینکه بیگانه باشند.

* خون شهدا بیمه‌کننده اسلام است

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 22 اسفند ماه سالروز صدور فرمان امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بنیاد شهید در سال 58 اظهار داشت: بی‌تردید آنچه مسلم است خون شهیدان بیمه کننده اسلام در طول تاریخ و انقلاب اسلامی است.

اکرمی خون شهیدان را بزرگ‌ترین پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: در انتخابات اخیر وقتی از پیر و جوان سئوال می‌شد که به چه دلیلی در انتخابات شرکت کرده‌اند، بیشتر از همه به حرمت خون شهیدان و به خاطر مقام عظمای ولایت اشاره می‌کردند. 

انتهایپ یام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول