اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد آماده امدادرسانی در نوروز

امیریان: طرح امداد و نجات نوروزی از 27 اسفند آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح امداد و نجات نوروزی در این استان رسما از 27 اسفند شروع و تا 15 فروردین ادامه دارد.

امیریان: طرح امداد و نجات نوروزی از 27 اسفند آغاز می‌شود

 مختار امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در ایام نوروز امسال و از 27 اسفند ماه، 13 پست ثابت، سیار و موقت در جاده‌های مواصلاتی استان کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات‌رسانی لازم به هم‌وطنان مستقر می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد افزود: استقرار پایگاه‌های امداد و نجات هلال‌احمر در محورهای پرتردد که احتمال وقوع حادثه و خطر در آن‌ها پیش‌بینی شده، خواهد بود.

امیریان با بیان اینکه جوانان عضو هلال‌احمر این استان انسان‌های عاشق و فداکاری هستند، عنوان کرد: این جمعیت در استان کهگیلویه و بویراحمد پنج پایگاه ثابت دارند که به دستگاه‌ها و تجهیزات پیشرفته امدادی مجهز بوده که هر جا که لازم باشد اعزام خواهند شد.

وی، تعداد پایگاه‌های ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر این استان را در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی به‌ترتیب سه و 6 مورد اعلام کرد و بیان داشت: همه این پایگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده امدادرسانی به مردم، مهمانان و گردشگران هستند.

امیریان ادامه داد: در هر پست سه مامور آزموده، پرستار، خودرو، آمبولانس و ست نیمه سنگین پزشکی وجود دارد تا در صورت نیاز از آن‌ها استفاده شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر ساله در ایام انتهای سال و شروع سال جدید سه طرح نوروزی در سراسر کشور برگزار می‌شود که در این استان همه مقدمات و هماهنگی‌های لازم برای اجرای مقتدر این طرح‌ها انجام شده و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

وی این سه طرح را شامل طرح ملی امداد و نجات نوروزی، طرح راهنمای مسافرین نوروزی و طرح فرشتگان رحمت خواند و خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد آماده است تا با امدادرسانی به موقع در ایام نوروز در کنار مردم خوب این استان و مسافرین نوروزی باشد.

این مسئول امدادی در کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: 20 نفر امدادگر کوهستان و نجات غریق نیز در این ایام آماده امدادرسانی به افراد گرفتار و نیازمند کمک هستند.

امیریان، مسئولیت کمیته امداد و نجات را در ایام نوروز و در ستاد تسهیلات نوروزی استان کهگیلویه و بویراحمد به‌عهده جمعیت هلال‌احمر دانست و اظهار امیدواری کرد با همکاری مردم، رسانه‌ها و دیگر دستگاه‌ها سال کم حادثه‌ای را آغاز کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح امداد و نجات نوروزی در این استان رسما از 27 اسفند شروع و تا 15 فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول