اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر اردبیل:

نظام مهندسی صدور شناسنامه‌ها را تسهیل کند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به گلایه مردم در پیچیده شدن مراحل صدور شناسنامه ساختمان از نظام مهندسی استان انتظار می‌رود در این کار سهولت ایجاد کند.

نظام مهندسی صدور شناسنامه‌ها را تسهیل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی در دویست و هفدهمین جلسه شورای شهر اردبیل که پیش از ظهر امروز برگزار شد در نطق پیش از دستور خود اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی که مجموعه تحصیلکردگان و نیروهای متخصص است باید در عمران، آبادانی و روان‌سازی کارها پیشگام بوده و در صدور شناسنامه‌ها و پایان‌کارها دقت و سرعت لازم را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: به جای آنکه متقاضیان ساخت بعد از اتمام ساختمان فرم‌های 60 برگی توزیع شده در خصوص موارد مختلف ساخت و ساز را پر کنند بهتر است این کار در دوران ساخت و پیشرفت پروژه انجام شود تا مبادا تولید‌کنندگان مسکن را چند ماهی سرگردان کنیم.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل یادآور شد: ضرورت ندارد سازندگان ساختمان سه ماه معطل مراحل پیچیده و بسیار ظریف و دقیق نظام مهندسی شوند چرا که این مسیر می‌تواند با یک تدبیر درست در یک زمان کوتاه و فرصت مناسب انجام شود.

زنجانی ضمن قدردانی از زحمات مهندسان فعال این سازمان در کنترل و نظارت ساخت‌ و سازهای اصولی و مقاوم یادآور شد: بنده به عنوان عضو شورای شهر از فعالیت‌های نظام مهندسی که با دقت و ظرافت خاص مراحل مختلف ساخت و ساز را رصد می‌کند قدردانی می‌کنم و آمادگی شورا را برای تعامل بهتر با این سازمان در رفع برخی از موانع و مشکلات اعلام می‌کنم.

 

یک‌طرفه کردن خیابان ساحلی به نارضایتی مردم منجر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در ادامه سخنان خود با گلایه از مسئولان در یک طرفه کردن خیابان ساحلی اردبیل بدون کار کارشناسی و توجه به خواسته مردم بیان داشت: به یقین در این زمینه کار کارشناسی انجام نشده و اکثر اعضای شورای شهر نیز با این تصمیم موافق نبودند.

عضو شورای شهر اردبیل یادآور شد: برای حل مشکل ترافیک نباید به اقدامی دست زد که اسباب نارضایتی عمومی مردم و صاحبان تاکسی را به دنبال داشته باشد.

زنجانی ادامه داد: یکطرفه کردن خیابانی که در حاشیه شهر قرار دارد معلوم نیست با چه تصمیم کارشناسی انجام شده در حالی که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق راه حل عاقلانه‌تر در حل مشکلات ترافیکی اردبیل گرفته شده تا مشکل و عارضه‌ای در این مورد به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه نادر فرزانه عضو دیگر شورای شهر نیز به برخی از ضرورت‌های نظارت در هنگام ساخت و ساز اشاره کرد و اظهار داشت: معمولا شناسنامه بعد از تولد معنا پیدا می‌کند و بهتر است در حوزه ساخت و ساز نیز شناسنامه نهایی بعد از تکمیل پروژه صادر شده و معایب برطرف شود.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول