اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کوثر اعلام کرد

تجهیز 5 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در کوثر

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش کوثر گفت: با هدف استقبال و اسکان مناسب مسافران نوروزی در شهرستان پنج واحد آموزشی به امکانات و تجهیزات مناسب مجهز شد.

تجهیز 5 مدرسه برای اسکان مسافران نوروزی در کوثر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدحسین حسن‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد سفرهای نوروزی شهرستان کوثر اظهار داشت: ما برای این مدارس فرش، موکت، پتو، تلویزیون، یخچال و در حد امکان برخی امکانات پخت و پز را فراهم کردیم تا مسافران نوروزی بتوانند از این فضا برای حضور و استفاده از فضاهای تاریخی و گردشگری شهرستان استفاده کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: برای اسکان مسافران و فرهنگیانی که این شهرستان را برای گذراندن تعطیلات نوروزی انتخاب می‌کنند هیچ مشکلی وجود ندارد و در روزهای آینده نیز سعی می‌کنیم برخی از اقدامات اطلاع‌رسانی و تولید بروشور و بنرهای کسب اطلاعات را تهیه و آماده کنیم.

حسن‌زاده خاطر نشان کرد: شهرستان کوثر با داشتن حمام سنگی، آب گرم شفابخش، پارک فدک، پل تاریخی فیروز و برخی از مناطق بکر و طبیعی همه ساله پذیرای هزاران گردشگری است که ایام نوروز را برای تفریح و استراحت خود در نظر گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش کوثر اضافه کرد: ما با توجه به دستورالعمل‌های ابلاغ شده تلاش می‌کنیم تا یک وعده غذای گرم را نیز به صورت رایگان در اختیار مسافران نوروزی و گردشگران قرار دهیم.

به گزارش فارس، در این جلسه فرماندار شهرستان کوثر نیز در سخنانی با اشاره به شکل‌گیری ستاد تسهیلات سفرها و فعالیت کمیته‌های مرتبط گفت: در این زمینه برخی فعالیت‌ها و پیش‌بینی‌های لازم شروع شده و سعی داریم در یک بروشور جامع اطلاعات کافی و همه‌جانبه را در اختیار مسافران نوروزی سال 91 قرار دهیم.

سعدالله رئیس‌ساداتی از همت جمعیت هلال‌احمر برای برقراری پایگاه‌های توزیع بروشور، خیمه‌های نماز و ایستگاه‌های خدمات‌رسانی امدادی قدردانی کرد و افزود: تمام نهادهای خدمات‌رسان به همراه مراکز اقامتی و گردشگری و پذیرایی در آمادگی کامل به سر می‌برند تا مسافران نوروزی با کمترین دغدغه سفر دلپذیری را انجام دهند.

انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول