اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سی‌سخت خطاب به منتخبین مجلس نهم

قاسم‌زاده: با پیروی از رهبری در دل مردم تأثیر مثبت بگذارید

خبرگزاری فارس: امام ‌جمعه سی‌سخت خطاب به منتخبین کهگیلویه و بویراحمد در مجلس نهم گفت: همواره مسئولانی کارنامه مثبت و محبوبیت اجتماعی داشته‌اند که فرمایشات رهبری را سرلوحه کارشان قرار داده‌اند.

قاسم‌زاده: با پیروی از رهبری در دل مردم تأثیر مثبت بگذارید

حجت‌الاسلام محمدمهدی قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: با حمد و ستایش پروردگار، ملت ما در اوج سرافرازی همیشه موجبات سرخوردگی دشمنان اسلام و نظام اسلامی را فراهم آورده است.

وی در این خصوص تصریح کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی و تمام عرصه‌های سیاسی موجب افتخار بوده و حمایت مردم از آرمان‌های انقلاب ستودنی است.

خطیب جمعه سی‌سخت به برتری مردم کهگیلویه و بویراحمد در بحث مشارکت برای ششمین بار در انتخابات اشاره و عنوان کرد: این حضور و برتری نشان از روحیه‌ شهادت‌طلبی آنان دارد و این مهم در دوران شکل‌گیری انقلاب و جنگ تحمیلی نیز مشاهده می‌شد.

وی در خصوص انتخابات اخیر و نتیجه آن افزود: البته پیروز واقعی انتخابات مردم قهرمان هستند که با همدلی و اتحاد خود به جهانیان ثابت کردند که دشمنان هیچ‌گاه نمی‌توانند در مقابل اراده ملت ایران ایستادگی کنند.

قاسم‌زاده گفت: همه‌ کاندیداهایی که توسط شورای نگهبان مورد تأیید بودند انسان‌های شایسته‌ای هستند و همگی خدمت‌گزاران صدیق این نظام بوده و نظام ما به همگی آن‌ها نیازمند است.

وی خطاب به منتخبین مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس آینده شورای اسلامی اظهار کرد: نماینده مردم باید تبعیت از ولایت را در اولویت کار خود قرار داده و مسئولانی کارنامه مثبت و محبوبیت اجتماعی داشته‌اند که فرمایشات رهبری را سرلوحه کارشان قرار داده‌اند.

امام جمعه سی‌سخت در این خصوص تصریح کرد: منتخبین مردم باید با کار‌های خود بر دل‌های مردم تأثیرگذار بوده و با رعایت جوانب عدالت می‌توانند نماینده خوبی برای مردم این استان باشند.

قاسم‌زاده یادآور شد: مردم نیز باید از نماینده برای توسعه استان حمایت کنند و پیشرفت‌های کلی بر کارهای فردی ترجیح داده شود.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول