اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان خبر داد

راه‌اندازی شناورهای تفریحی در رودخانه بهمنشیر و اروند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان از راه‌اندازی شناورهای تفریحی بر آب‌های بهمنشیر و اروندرود در این منطقه برای تعطیلات نوروز خبر داد.

راه‌اندازی شناورهای تفریحی در رودخانه بهمنشیر و اروند

شهرام شاکری یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: در راستای رفاه حال شهروندان و مهمانان و مسافران در ایام نوروز این ارگان مردمی همراه با حمایت‌های شهرداری و فرمانداری درصدد راه‌اندازی اسکله قایقرانی و جت‌اسکی در آب‌های بهمنشیر است.

وی افزود: پیگیری‌های لازم در این راستا در حال انجام است.

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان در ادامه تصریح کرد: به دلیل اینکه رودخانه بهمنشیر جزر و مد بالایی دارد برای لایروبی زمان‌بر بوده و در این خصوص درصدد برنامه‌ریزی و تدارک اقدامات لازم هستیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیدات اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم یک هفته است که این اسکله به سازمان تاکسیرانی واگذار شده و با سرعت تمام در حال ساماندهی آن هستیم.

شاکری یوسفی ادامه داد: همچنین کار جدیدی را در اروندکنار در حال تدارک و برنامه‌ریزی هستیم که در کشور حرف اول را می‌زند و برای نخستین‌بار صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه باید ظرفیت و قابلیت‌های شهرمان را به خوبی به اجرا درآوریم، گفت: استفاده از پتانسیل رودخانه اروند برای تفرج و شادی شهروندان و مهمانان اقدامی بسیار شایسته و مطلوب است.

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان خاطرنشان کرد: در این راستا نیز درصدد اخذ مجوزهای لازم از سازمان بنادر و کشتیرانی و فرماندهی مرزبانی هستیم.

وی بیان کرد: زیرا این مهم بنا است در حریم مرزی منطقه صورت پذیرد و شهروندان از آبادان به جزیره مینو، منطقه منیوحی سفر تفریحی داشته و مجدداً در آبادان پهلو بگیرند.

شاکری یوسفی همچنین عنوان کرد: از دیگر تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اندیشیده شده در این راستا، ارائه خدمات مناسب به مسافران در کشتی و شناورهای تفریحی است.

وی با اشاره به خدمات مذکور تصریح کرد: پخش زنده موسیقی، پذیرایی اغذیه سرد و گرم، اجرای برنامه‌های مفرح نظیر مسابقه، تردستی و ... که همه در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران و ایجاد اوقات مفرحی برای آنها در ایام نوروز است.

* ظرفیت‌های تفریحی آبادان دست‌نخورده باقی مانده است

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های تفریحی آبادان دست‌نخورده باقی مانده، بیان کرد: در چند سال گذشته به خوبی از ظرفیت‌های بالقوه آبادان برای ایجاد محیطی شاد و مفرح استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه عوامل سازمان تاکسیرانی شهرستان به همت شهردار و فرماندار ویژه آبادان درصدد برنامه‌ریزی برای تبدیل ظرفیت‌های بالقوه شهر به بالفعل آن هستند، افزود: در این راستا هماهنگی و تعامل دیگر بخش‌های اجرایی شهرستان الزامی است.

شاکری یوسفی ادامه داد: یک دست صدایی ندارد و باید در این خصوص همه ارگان‌های با هم تعامل مکفی را برقرار کنند.

وی همچنین اشاره کرد: آبادان شهری است که می‌توان آن را به تعالی بالایی رساند تنها در این میان همت و تعامل دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان در پایان گفت: امیدوارم با برنامه‌ریزی‌های در حال انجام در ایام نوروز شاهد راه‌اندازی گشت دریایی مفرح و دیدنی برای مسافران و شهروندان در شهر باشیم.

انتهای پیام/صا10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول