اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس:

مجلس دانش‌آموزی تمرین ریشه‌یابی و حل مشکلات است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت: مجلس دانش‌آموزی تمرینی برای ریشه‌یابی و حل مشکلات است.

مجلس دانش‌آموزی تمرین ریشه‌یابی و حل مشکلات است

به گزارش خبر گزاری فارس از شیراز، صمد طوبایی عصر امروز در انتخابات دانش‌آموزی فارس با تاکید بر اهمیت جایگاه مجلس دانش‌آموزی که الگو گرفته از مجلس شورای اسلامی است، اظهار داشت: ریشه مشکلات به قانون بازمی‌گردد و اگر مجلس در راس امور قرار دارد برای این است که ریشه مشکلات در دست مجلس و نمایندگان آن است.

وی با بیان اینکه مجلس نهادی قانون‌ساز است، اضافه کرد: نمایندگان مجلس عصاره مردم هستند و کاری که مجلس می‌تواند انجام دهد کاری اساسی و در راس امور است.

طوبایی به ویژگی‌های مجلس دانش‌آموزی نیز پرداخت و بیان کرد: مجلس دانش‌آموزی نمادی از مجلس شورای اسلامی و حرف کاندیداهای دانش‌آموزی برای ورود به مجلس دانش‌آموزی نشان از آشنایی افراد با مشکلات است.

معاون فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس خطاب به اعضای مجمع دانش‌آموزی استان فارس با بیان اینکه برای پذیرش مسؤلیت باید مقدماتی فراهم شود، بیان کرد: برای اینکه بتوانید فکر خود را در جامعه ارائه دهید در انتخابات مجلس دانش‌آموزی تمرین کنید.

طوبایی همچنین مجلس دانش‌آموزی را محل تمرین مردم‌سالاری دینی و چگونگی حل مشکل و تجویز درمان برای مشکلات دانست و گفت: سازمان دانش‌آموزی از ابتدایی تا مقاطع بالاتر راه‌اندازی شده است و عصاره فعالیت‌های این سازمان را در مجلس دانش‌آموزی می‌توان مشاهده کرد.

وی خطاب به اعضای مجمع دانش‌آموزی برای انتخاب نمایندگان اظهار داشت: کاندیداها در معرفی خود به بیان واقعیت‌ها بپردازند و آداب دموکراسی را رعایت کنند و اگر موفق به کسب آرا نشدند به بقیه منتخبان احترام بگذارند.

به گزارش فارس، ششمین دوره انتخابات مجلس دانش‌آموزی استان فارس امروز در شیراز برگزار شد و دانش‌آموزان منتخب مشخص شدند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول