اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور ایلام:

سوانح رانندگی منجر به فوت در ایلام کاسته شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون سوانح رانندگی منجر به فوت در ایلام کاسته شده است.

سوانح رانندگی منجر به فوت در ایلام کاسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، محمد رسولی ظهر امروز در جمع شماری از همیاران پلیس اظهار داشت: بر اساس اعلام کارشناسان امر میزان سوانح رانندگی منجر به فوت در معابر درون شهری 43 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال پیش کاسته شده است.

وی ادامه داد: این موفیقت حاصل تلاش مردم و تعامل رانندگان با پلیس راهور در استان ایلام در مراعات قوانین راهنمایی و رانندگی بوده است.

این فرمانده انتظامی شعار امسال همیاران پلیس را (بهار من، آرامش و رضایت توست) اعلام کرد و افزود: 24 هزار دانش آموز همیار پلیس و 360 نفر فرهنگیان در ایام نوروز در انتقال پیام‌های ترافیکی پلیس راهور را یاری می‌کنند.

رسولی تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان همیار پلیس ضمن گذراندن دوره‌های آموزش ترافیکی برای آنان کارت همیار پلیس نیز صادر می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان ایلام گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ترافیک یکی از برنامه‌های نیروی انتظامی استان ایلام است که در سال‌های گذشته به این مهم پرداخته شده است.

وی ادامه داد: این دستگاه انتظامی ترافیکی نیز با اذعان به این مهم درصدد ترویج فرهنگ تراقیک در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه کودکان و نوجوانان است.

این فرمانده انتظامی اضافه کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی در قالب برنامه‌های فرهنگی مؤثرترین راه‌کار برای رفع هر معضل است.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول