اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شرکت دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی

مسابقات هنر و ادبیات دینی با معرفی اثرات برتر پایان یافت

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی منطقه 13 دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بزرگ‌ترین نمایشگاه هنر و ادبیات دینی دانشگاه‌های آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با معرفی اثرات برتر در رشته‌های مختلف به کار خود پایان داد.

مسابقات هنر و ادبیات دینی با معرفی اثرات برتر پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، محمد کلامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران هدف از برگزاری این نمایشگاه را شکوفایی استعدادهای هنری دانشجویان در حوزه هنر و ادبیات دینی برشمرد.

وی گفت: در این نمایشگاه که با شرکت25 واحد دانشگاهی از منطقه 13 برپا شده بود واحدهای دانشگاهی خلاقیت‌های هنری دانشجویان خود را در رشته‌های مختلف خط، نقاشی، تابلو فرش، منبت‌کاری، سفال، معماری، عکاسی، فیلم، شعر، داستان، طراحی لوگو، خوشنویسی، معرق، پوستر و حجم به نمایش گذاشتند.

این مقام مسئول گفت: در پایان این نمایشگاه هیئت داوران نخستین جشنواره نمایشگاه منطقه‌ای هنر و ادبیات دینی با استقلال رأی و با حضور استادان خبره ضمن بررسی آثار موجود نمایشگاه در 14 بخش داوری آثار برتر و فاخر را در بخش‌های مختلف این جشنواره اعلام کردند.

وی گفت: در بخش عکاسی از بین 65 اثر رسیده، عکس‌های محمد جدیری عباسی از واحد اهر رتبه برتر، در بخش داستان "یک فلش به سمت خدا" اثر زهرا موسوی از تبریز، بخش شعر، سید احمد استوار با نام"بعد از گذشت هزار سال" از واحد تبریز، طرح لوگو، حنانه دهخدا از واحد تبریز، خوشنویسی، امیر دانشمند از واحد مراغه، تذهیب، الهام حسینچی از واحد تبریز، تابلو فرش، امیر فیض‌الهی از واحد شبستر، معرق، فرهاد نورعلی از واحد خامنه، سفال، سالار زادکریم و سونیا دانش کلهر از واحد اهر و تبریز، بخش حجم، مشترکاً علی علیزاده از واحد تبریز و رضا علیزاده از واحد صوفیان، بخش پوستر، امیروحید سرکاری از واحد تبریز، در بخش نقاشی نیز ساناز صادقی از واحد تبریز به عنوان نفرات برتر معرفی شده و موفق به دریافت لوح سپاس و جایزه نقدی شدند.

این نمایشگاه بزرگ هنر و ادبیات دینی به مدت یک هفته در محل مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزار شد که بیش از 3 هزار نفر از این نمایشگاه دیدن کردند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول