اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر:

طرح تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در بوشهر به بهره‎برداری رسید

خبرگزاری فارس: مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: طرح تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک که همزمان با دهه فجر آغاز شده بود به بهره‎برداری رسید.

طرح تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک در بوشهر به بهره‎برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی بوشهر، مرتضی بحرانی اظهار داشت: به دنبال برگزاری جلسات متعدد با پرورش‎دهندگان و کارشناسان دامپزشکی و دیگر ارگان‎های مرتبط تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک که همزمان با دهه فجر آغاز شده بود هم‌اکنون به بهره‎برداری رسیده است.

وی افزود: زیرساخت‎های آزمایشگاهی برای پایش باقیمانده‌های آنتی‌بیوتیکی برای اجرای این طرح در آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی دامپزشکی استان بوشهر فراهم شده بود.

بحرانی تصریح کرد: این طرح همچنین برای دیگر فرآورده‎های خام دامی از تیر ماه سال جاری در آزمایشگاه دامپزشکی استان بوشهر آغاز شده بود.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر در ارتباط با اهداف اجرای این طرح گفت: این طرح با هدف ایمنی بیشتر در بحث مصرف مواد غذایی اجرا شده است.

بحرانی ادامه داد: طرح تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک با حمایت‏های سازمان دامپزشکی کشور آغاز شده است.

وی بیان کرد: این طرح هم‌اکنون در 15 واحد مرغداری در سطح استان در حال اجراست که هم‌اکنون یک واحد با موفقیت به مرحله بهره‏برداری رسیده است.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر یادآور شد: امیدواریم که بتوانیم با همکاری پرورش‎دهندگان و ارگان‎های همکار این طرح را در کل استان اجرایی کنیم.

انتهای پیام/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول