اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان:

هدفمان صعود به لیگ یک است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان گفت: هدف اصلی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان، صعود به لیگ دسته اول فوتبال ایران است.

هدفمان صعود به لیگ یک است

وحید سلامات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: قهرمان شدن ما در مسابقات مثل لیگ دسته دوم فوتبال کشور شرایط لازم و وافی خود را می‌طلبد.

وی با اشاره به حضور تیمش در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور افزود: در ابتدای راه رقابت‌ها با مشکلاتی مواجه شدیم ولی با مساعدت مسئولان و همدلی و همکاری بازیکنان و کادر فنی در حال حاضر در بین تیم‌های بالانشین جدول رده‌بندی مسابقات جای داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان اضافه کرد: بسیار خوشحال هستیم که توانستیم در کنار رو کردن و بازگرداندن بازیکنان جوانی مثل خلیل بچاری،احسان رباعی و حمید خفایی و حضور باتجربه‌هایی همانند لطیف جنامی، ایمان پشتاره و مجاهد و توفیق خضیروای، یکی از تیم‌های بالایی جدول باشیم.

وی در ادامه از مصدومیت یکی از بازیکنان اصلی تیم خود گفت و خاطرنشان کرد: احمد خضیراوی می‌توانست مسیر صعود را برای ما هموارتر کند که در دور رفت مسابقات و در بازی مقابل پاس نوین همدان از ناحیه مینیسک پا دچار آسیب دیدگی شد تا در در ادامه راه از همراهی صنعت نفت نوین باز بماند.

سلامات با شاره به وضعیت فعلی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان تصریح کرد: در حال حاضر در جایگاه دوم جدول رده‌بندی مسابقات قرار داشته و منتظر مسابقات بعدی هستیم.

وی در پایان اضافه کرد: هدف مجموعه ما در حال حاضر صعود به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران بوده و برای دستیابی به این مهم تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌بندیم.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول