اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

متولی گلزار شهدای شهرستان همدان مشخص شود

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: اگر متولی اصلی گلزار شهدا مشخص شود حاضر هستیم به طور سالانه اعتباری را برای این مهم اختصاص دهیم اما متولی باید مشخص شود.

متولی گلزار شهدای شهرستان همدان مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق شنبه شب در نشست مشورتی با ایثارگران شهرستان همدان با بیان اینکه در این شهرستان 5 هزار و 656 جانباز و 440 آزاده وجود دارد، اظهار داشت: در مجموع اشتغال فرزندان شهدای این شهرستان 322 نفر در سال جاری بوده و 718 نفر از فرزندان شهدا با مدرک دیپلم تا دکتری نیز متقاضی اشتغال هستند.

وی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از خانواده‌های معظم شهدا و تهیه و توزیع اقلام فرهنگی برای این قشر در شهرستان همدان، عنوان کرد: در سال جاری بیش از 4 میلیارد تومان در راستای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان همدان هزینه شده است و درصدد هستیم در سال 91 ساماندهی گلزارهای شهدای شهرستان همدان را به صورت صد درصد به پایان برسانیم.

فرماندار همدان با اشاره به سخنان پدر شهیدی مبنی بر اینکه ساماندهی گلزار شهدا، مراقبت و محافظت نیز طلب می‌کند، تصریح کرد: اگر متولی اصلی گلزار شهدا مشخص شود که شهرداری، بنیاد شهید و یا اوقاف همدان است، ما حاضر هستیم به طور سالانه اعتباری را برای این مهم اختصاص دهیم اما متولی باید مشخص شود.

استاندار همدان نیز بیان کرد: بحث اوقاف متأسفانه در چند شهر استان مشکلاتی را ایجاد کرده است که مردم را تحت تأثیر قرار داده و بسیاری از مسائل را نیز معطل و مختل کرده که باید در این زمینه تصمیم‌گیری شود.

کرم‌رضا پیریایی با اشاره به رفع مشکل سامیکوصنعت و احسان‌الزهرا، بیان کرد: بخش عمومی و شهروندی مهمتر از بخش ایثارگران است که در این راستا پیگیری‌ها نیز بسیار مهم است.

وی با اشاره به نیاز بودجه برای تکمیل مرکز توانبخشی ایثارگران، ابراز داشت: از محل اعتبارات استانی 2 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص یابد تا تکمیل شود.

کریم مطهری‌موید، معاون توسعه و مدیریت انسانی استاندار همدان نیز عنوان کرد: در بودجه سال 91 باید اعتبار صدور بیمه تکمیلی ایثارگران و خانواده‌های آنها در ادارات دیده شود که در این زمینه هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول