اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام نوروز

ندای نوروز از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانال ندای اسلام از پخش برنامه ندای نوروز از این کانال به مناسبت ایام نوروز خبر داد.

ندای نوروز از کانال ندای اسلام پخش می‌شود

سید حامد حسینیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های نوروزی کانال ندای اسلام اظهار کرد: برنامه ندای نوروز The Call of Norouz اول فروردین ماه به مدت 15 دقیقه از کانال ندای اسلام پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه از قسمت‌های متنوعی تشکیل شده است و تلاش دارد تا آداب و رسوم نوروز در کشورهای مختلف را مطرح کند.

مدیر کانال ندای اسلام عنوان داشت: در این برنامه چگونگی نوروز در کشورهای ایران، تاجیکستان، ترکیه و افغانستان و آداب و رسوم مختلف در این کشورها برای شنوندگان و علاقه‌مندان بیان می‌شود.

وی با اشاره به دیگر بخش‌های برنامه ندای نوروز گفت: این برنامه دارای گزارشات جذاب و متنوع از مردم این کشورها درباره نوروز است.

حسینیان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه‌هایی برای دوم و سوم فروردین تهیه شده که در آنها جنبه‌های مختلف نوروز مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد. 

وی عنوان داشت: معنای نوروز و تحویل سال و چگونگی تاثیر آن بر امور اجتماعی و فرهنگی جامعه، فلسفه آداب و رسوم نوروز چون دید و بازدید و نیز جایگاه نوروز در اسلام و روایات وارد در این زمینه از جمله مواردی است که در این دو برنامه تبیین می‌شود.

مدیر کانال ندای اسلام یادآور شد: این برنامه‌ها از سوی انصاری و دکتر شجاعی‌پور تهیه شده و حجت‌الاسلام توکل کارشناسی این برنامه‌ها را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: بیانات گهربار رهبر انقلاب و نیز ترجمه سخنان امام راحل(ره) در ارتباط با نوروز در ایام ابتدایی از این کانال پخش می‌شود.

برنامه‌های کانال ندای اسلام به صورت زنده از پایگاه اطلاع‌رسانی www.coiradio.com و ماهواره هاتبرد با فرکانس 12/437 GHz افقی 27500 پخش می‌شود.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول