اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کار و امور اجتماعی کرمان:

بانک ملت سطح اعتبارات کارفرماها را افزایش می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کار و امور اجتماعی استان کرمان گفت: با بانک ملت مذاکره صورت گرفت و مقرر شد، این بانک سطح اعتبارات را با توجه به سرمایه کارفرما افزایش دهد.

بانک ملت سطح اعتبارات کارفرماها را افزایش می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدجواد منصوری ‌در کارگروه اشتغال استان کرمان اظهار داشت: تعهد اولیه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان در زمینه ایجاد فرصت‌های شغلی در سال 89، به تعهد 45 هزار شغل بود.
وی افزود: تغییر تعهد اشتغال سال 89 نیز 48 هزار و 396 شغل و اشتغال ایجاد شده در این سال 48 هزار و 794 شغل است.
منصوری تصریح کرد: اشتغال ایجاد شده در پنج ماهه اول سال گذشته 13 هزار و 404 شغل و اشتغال ایجاد شده تا ابتدای شهریورماه سال 90، تعداد 8 هزار و 58 شغل است.
وی تعهد اشتغال سال جاری را 74 هزار شغل ذکر کرد و ابراز داشت: تحقق اشتغال استان کرمان برای سال 90 به میزان 10.89 درصد محقق شده است.
منصوری با اشاره به اینکه روند اجرایی طرح‌های کسب و کار خانگی در این کارگروه بررسی شد، بیان داشت: رؤسای دستگاه‌‌های اجرایی استان از روند اشتغال تعهد شده، ایجادی و ثبت شده دستگاه خود در سامانه رصد گزارش دادند.
وی گفت: رؤسای دستگاه‌ها موظف هستند، آمار و اطلاعات خود را وارد سامانه رصد کنند و تا 17 شهریورماه گزارش کاملی از آمار خود در کارگروه اشتغال ارائه دهند.
منصوری خاطرنشان کرد: همچنین در این کارگروه با بخشودگی سود و استمهال جرائم بانک‌های ملت و صادرات برای تسهیلات وجوه اداره شده 14 طرح موافقت صورت گرفت.
وی اذعان داشت: رئیس سازمان بازرگانی استان کرمان در زمینه پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات در گردش به شرکت بازرگانی بین‌المللی نقش کریمان برای صادرات سنگ به کشور قطر نامه‌ای به این کارگروه ارائه داده است.
منصوری عنوان کرد: با بانک ملت مذاکره صورت گرفت و مقرر شد، این بانک سطح اعتبارات را با توجه به سرمایه کارفرما افزایش دهد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول