اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فومن:

مسئولیت منتخبان مردم سنگین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فومن گفت: نماینده منتخب مردم مسئولیت سنگینی را برای عمران و آبادانی شهرستان به‌عهده گرفته است.

مسئولیت منتخبان مردم سنگین است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن حجت‌الاسلام محمدحسن صفوی امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه افکار شیطانی غرب هرگز نتوانسته است امت بیداردل ایران اسلامی را از راه یاری ولایت خارج کند اظهار داشت: مهدی (عج) همه ما را در عمود ولایت جمع می‌کند و زمانی که ملت‌های دیگر مانند ایران اسلامی به آن ملحق شوند خیمه ولایت را برپا خواهد کرد تا امتی واحد شویم و تحت لوای مهدی (عج) به زینت‌های دنیایی پشت پا بزنیم.

وی نماز جمعه را تجدید میثاق با امام عصر (عج) و بیعت دوباره با اسلام دانست و ابراز داشت: امت غیرتمند و قدرتمند به انتظار دیدار مهدی صاحب زمان (عج) هر آدینه ترانه عاشقانه دعای ندبه را سر می‌دهند و با او به صحبت می‌نشینند.

خطیب جمعه فومن با بیان اینکه تمام اعضا و جوارح انسان امانتی از طرف خداوند است که روزی از او پس می‌گیرد، تصریح کرد: داشتن مال و ثروت معیار نیست بلکه وابستگی نداشتن به زیبایی‌های دنیایی معیار است و زمانی جان کندن انسان در روز قیامت سخت خواهد بود که وابستگی و علایق دنیایی داشته باشد.کسی که وابستگی نداشته باشد جان کندن برای او به راحتی لذت بوییدن یک گل است.

صفوی صبوری را اختصاص به زن و مرد ندانست و گفت: کسانی که می‌گویند خداوندا به تو ایمان آورده‌ایم و گناهانمان را بیامرز، از صابرین هستند که صبر اختصاص به مرد و زن ندارد بلکه انسان‌هایی هستند که در عبادت خداوند صبر می‌ورزند و صبر آنان در مصیبت‌ها و اطاعت از خداوند است.

وی بیان داشت: تمام زینت‌ها، سختی‌ها و خوشی‌هایی که خداوند برای انسان‌ها قرار می‌دهد میدان امتحان برای آنان است اما آنچه خداوند می‌خواهد همان می‌شود و جز رضای خداوند نمی‌شود.

خطیب نماز جمعه فومن با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری اذعان داشت: در گزارشی که اعضای خبرگان به مقام معظم رهبری ارائه دادند دو رخداد مهم راهپیمایی 22 بهمن و حماسه حضور مردم در انتخابات 12 اسفند را از وقایع مهم ایران در سال 90 اعلام کردند که مقام معظم رهبری نیز نهایت رضایت خود را از حضور و حماسه ملت ایران اعلام کردند.

وی با بیان اینکه دشمن برای عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی ترفندهای زیادی به‌کار برد خاطر نشان کرد: دشمنان نقشه‌های بسیاری کشیدند و در اتاق فکر زیادی به تصمیم و برنامه‌ریزی نشستند که مردم در صحنه نباشند اما ایران اسلامی در 12 اسفند شاهد حماسه دیگر ملت خود بود که تمام نقش‌ها و توطئه‌های دشمن نابود شد.

صفوی ادامه داد: تمام دست‌اندرکاران انتخابات که اقدام‌های لازم را برای حضور پرشور فراهم کرده‌اند به تثبیت نظام و مأیوس کردن دشمن کمک کردند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان منتخب مردم مسئولیت سنگینی به ‌عهده گرفته‌اند یادآور شد: کسی که به عنوان نماینده توسط مردم انتخاب شده است مسئولیت سنگینی را به‌ عهده گرفته که باید تمام تلاش خود را برای عمران و آبادانی شهرستان به‌کار گیرد.

امام جمعه فومن وظیفه اصلی نماینده را قانون‌گذاری دانست و متذکر شد: در باور مردم تمام مشکلات شهر باید به دست نماینده برطرف شود که امیدواریم با نماینده متعهد شاهد عمران و آبادانی و تاسیس کارخانه‌های زیادی برای برطرف شدن مشکل اشتغال جوانان باشیم.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول