اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

اظهار بی‌اطلاعی نخست‌وزیر لیبی از وجود پایگاه‌های معارضان سوری در لیبی

خبرگزاری فارس: به دنبال اظهارات اخیر نماینده روسیه در سازمان ملل متحد که از وجود مراکز آموزش نظامی معارضان سوری در لیبی سخن گفته بود، نخست‌وزیر لیبی از وجود چنین مراکزی در این کشور اظهار بی‌اطلاعی کرد.

اظهار بی‌اطلاعی نخست‌وزیر لیبی از وجود پایگاه‌های معارضان سوری در لیبی

به گزارش فارس به نقل از الجزیره، "عبدالرحیم الکیب" که در کنفرانس مطبوعاتی مشترکی در واشنگتن با "هیلاری کلینتون"، وزیر خارجه آمریکا شرکت کرده بود، در واکنش به اظهارات اخیر نماینده روسیه در سازمان ملل گفت که هیچ اطلاعی درباره وجود مراکز آموزشی معارضان سوری در داخل خاک لیبی ندارد.

نخست وزیر دولت انتقالی لیبی در ادامه افزود: سخنان ویتالی چورکین مرا متعجب کرد و تاکنون اطلاعاتی درباره وجود چنین مراکزی به دستم نرسیده، مگر اینکه چنین مراکزی بدون اطلاع دولت در خاک لیبی دایر شده باشد.

پیشتر ویتالی چورکین، نماینده روسیه در سازمان ملل متحد اعلام کرده بود، مسکو اطلاعاتی در دست دارد که نشان می‌دهد، مراکز ویژه‌ای برای آموزش معارضان سوری در خاک لیبی احداث شده است.

چورکین تاکید کرده بود که این مراکز تحت حمایت و آگاهی کامل مقامات لیبیایی اداره می‌شود و نیروهای آن پس از آموزش به سوریه اعزام می‌شوند تا در اقدامات مسلحانه علیه دولت این کشور مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول