اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کارخانجات پشم‌بافی آسیا:

پشم‌بافی آسیا قطب نساجی خاورمیانه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کارخانجات پشم‌بافی آسیا گفت: سال آینده در نظر داریم، شرکت پشم‌بافی آسیا را قطب نساجی در خاورمیانه قرار دهیم.

پشم‌بافی آسیا قطب نساجی خاورمیانه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجید ملکی‌ثانی پیش از ظهر امروز در بازدید اصحاب رسانه از کارخانه پشم‌بافی آسیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت پشم‌بافی آسیا در سال 62 تاسیس و سال 72 افتتاح شد و بعد از افتتاح فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشت و در سال 88 به طور کامل فعالیتش متوقف شد.

ملکی افزود: حدود 10 ماه از حقوق کارکنان این شرکت پرداخت نشده بود و به سازمان‌های حامل انرژی نیز بدهکار بودیم و به بیمه و دارایی بدهی متعددی داشتند و مدعیان حقیقی و حقوقی نیز از شرکت طلب‌کار بودند.

وی تصریح کرد: در خرداد ماه سال جاری با تشکیل جلسه‌ای هیئت‌مدیره و مدیرعامل جدید انتخاب شدند.

ملکی‌ثانی عنوان کرد: در حال حاضر شرکت پشم‌بافی آسیا 105 کارمند دارد و تمام معوقات کارکنان پرداخت شده است و هزینه‌های دارایی، مالیات و بیمه این شرکت نیز تا سال 88 پرداخت شده است.

وی اذعان داشت: تمام ماشین‌آلات و تجهیزات این شرکت تعمیرات دوره‌ای را پشت سر گذاشته‌ و در حال فعالیت هستند و تمام نیازمندی‌های کارخانه تامین شده است.

ملکی‌ثانی گفت: همه کارکنان این کارخانه علاوه بر بیمه عمر دارای بیمه تکمیلی نیز هستند و هفته‌ای دو نوبت تست پزشکی و مشاوره و از ابتدای سال آینده دارای بیمه دندانپزشکی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ غنای فنی و تخصصی از آخرین تکنولوژی و روش تجربی و آکادمیک برخوردار هستیم و با افرادی همکاری داریم که تجربه و دانش نساجی را دارند.

ملکی‌ثانی تصریح کرد: امروز میزبان تاجران تهرانی بودیم تا نیاز بازار را از زبان کسانی که منسوجات را در اختیار همه اقشار جامعه قرار می‌دهند، مطلع شویم.

وی افزود: هدف‌گیری اصلی شرکت پشم‌بافی آسیا بحث صادرات است و با شرکت‌های مختلف بین‌المللی در حال بررسی قرارداد هستیم.

ملکی‌ثانی اذعان داشت: و کیفیت، تحقیق و برنامه‌ریزی دو موضوع عامل موفقیت یک بنگاه تولیدی است و برای ما کیفیت حرف اول را می‌زند.

وی عنوان کرد: علاوه بر تولید پارچه فاستونی در حال تولید پارچه عبایی هستیم و در اردیبهشت سال آینده 300 هزار متر از این پارچه‌ها را صادر می‌کنیم.

ملکی‌ثانی گفت: امیدواریم با کارهای در پیش رو بتوانیم کرمان را با پشم‌بافی آسیا در کشور و جهان مطرح و سبب رونق تجارت و بازار در کرمان شویم و در بحث نساجی کاری را در خور این صنعت انجام دهیم.

وی با اشاره به ورشکستگی خیلی از شرکت‌های نساجی داخلی اذعان داشت: خیلی از کشورها به واسطه همین صنعت در حال پیشرفت هستند.

ملکی خاطرنشان کرد: در سال آینده با برنامه‌ریزی در نظر داریم، شرکت پشم‌بافی آسیا را قطب نساجی در خاورمیانه قرار دهیم.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول