اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دامغان خبر داد

ارائه تسهیلات خوداشتغالی به 554 نفر در دامغان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان از اعطای تسهیلات خوداشتغالی به 554 نفر در دامغان از سوی این نهاد در سال جاری خبر داد.

ارائه تسهیلات خوداشتغالی به 554 نفر در دامغان

ذوالفقار شهمیرزادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار کرد: این میزان تسهیلات اعطایی در بخش‏های مختلف و جزو تعهدات کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان در سال جاری بوده که پرداخت آن صورت گرفت.

وی تصریح کرد: 2 هزار و 250 نفر در شهرستان دامغان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان قرار دارند و در طول سال براساس تعهدات، از خدمات این نهاد بهره‏مند می‏شوند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان اضافه کرد: 90 نفر خانواده زندانیان در این شهرستان زیر پوشش این نهاد قرار دارند.

وی تعداد حامیان ایتام در این شهرستان را 2 هزار و 100 نفر بیان کرد و گفت: 189 یتیم در این شهرستان تحت حمایت این تعداد حامی قرار دارند و حامیان براساس تعهدات خود در طول سال از این تعداد یتیم حمایت مالی می‏کنند.

شهمیرزادی یادآور شد: 230 دانشجو و 430 دانش‏آموز نیز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان قرار دارند.

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دامغان تلاش می‏کند تا خدمات خوبی را به خانواده‏های زیر پوشش در طول سال ارائه دهد.

به گزارش فارس، کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان دامغان و شهرهای امیریه و دیباج فعال بوده و به خانواده‏های تحت حمایت خدمات ارائه می‏کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول