اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

لرستان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: این استان آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

لرستان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب الله دهمرده عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان لرستان در خرم‌آباد اظهار کرد: تمام امکانات و شرایط لازم برای آسایش و رفاه گردشگران نوروزی در لرستان فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه استان لرستان دارای جاذبه‌های فراوان گردشگری است، گفت: معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری استان لرستان یکی از محورهای اصلی در زمینه توسعه و رونق صنعت گردشگری در این استان است.

دهمرده با بیان اینکه باید با استفاده از توان بخش خصوصی و مشارکت فعال این بخش در حوزه گردشگری، برنامه‌های متنوع و جذابی در زمینه معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان انجام گیرد، افزود: این برنامه‌ها باید در حوزه‌های فرهنگی، تاریخی، طبیعی و تفریحی طراحی و اجرا شود.

استاندار لرستان گفت: تهیه بسته‌های فرهنگی شامل معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری و تفریحی استان و عرضه آنها به گردشگران نوروزی از اقدامات مؤثر در راستای توسعه صنعت گردشگری و استفاده بهینه از قابلیت‌های موجود در لرستان است.

دهمرده در ادامه از دستگاه‌های متولی امر اسکان مسافران نوروزی خواست با ایجاد کمپ‌های اقامتی و اسکان موقت، شرایط اقامت و اسکان رایگان مسافران در مناطق مختلف استان لرستان را فراهم کنند.

در این جلسه دستگاه‌های مرتبط با سفرهای نوروزی مطالبی را بیان کردند.

انتهای پیام /و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول