اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان انجام شد

اهدای جایزه برترین مطلب رسانه‌ای سال خراسان جنوبی به خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: در مراسمی جایزه برترین مطلب رسانه‌ای سال خراسان جنوبی به احسان مداح سرپرست خبرگزاری فارس این استان اهدا شد.

اهدای جایزه برترین مطلب رسانه‌ای سال خراسان جنوبی به خبرگزاری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند آیین تجلیل از برترین‌های عرصه ورزش خراسان جنوبی برای پنجمین سال متوالی برگزار شد و از ورزشکاران برتر، هیئت‌های برتر و حامیان ورزش تجلیل شد.

در این مراسم که با حضور سیداحمد رسولی‌نژاد معاون امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان و مسئولان استانی در سالن اجلاس دانشگاه پیام نور در حضور بیش از یک هزار و 500 نفر برگزار شد از احسان مداح سرپرست خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی به عنوان نویسنده برترین مطلب رسانه‌ای سال خراسان جنوبی در حوزه ورزش تجلیل شد.

مقصران اصلی همایش پیاده‌روی بیرجند کیستند؟ عنوان گزارشی بود که در تاریخ 26 آبان‌ ماه امسال به شماره 13900825000302 به قلم احسان مداح بر روی خروجی خبرگزاری فارس قرار گرفت که عنوان برترین مطلب رسانه خراسان جنوبی در حوزه ورزش در سال 90 را کسب کرد.

همچنین از روزنامه بیرجند امروز به عنوان برترین رسانه و سیدحسین حسینی به عنوان برترین خبرنگار در حوزه ورزش استان در سال 90 تجلیل شد.

انتهای پیام/ک30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول