اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

دستگاه‌های دولتی حق جذب نیروهای جدید توسط شرکت‌های پیمانکاری را ندارند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور گفت: دستگاه‌های دولتی حق جذب نیروهای جدید را توسط شرکت‌های پیمانکاری ندارند.

دستگاه‌های دولتی حق جذب نیروهای جدید توسط شرکت‌های پیمانکاری را ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، لطف‌الله فروزنده پیش از ظهر امروز در آیین جشن ملی رونمایی از 400 خدمت دفاتر پیشخوان دولت در فارس اظهار داشت: باید کوچک‌سازی و تعیین تکلیف نیروهای موجود در اداره‌ها و دستگاه‌های دولتی در اولویت قرار گرفته و آنان بر اساس قانون موجود تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: نیروهایی که به هر نحوی با استانداری‌ها و دستگاه‌های مختلف قرارداد دارند باید با توجه به قرارداد آنان به پیمانی و یا رسمی تبدیل وضعیت یابند.

فروزنده ابراز داشت: دستگاه‌های دولتی نیز حق جذب نیروهای جدید را توسط شرکت‌های پیمانکاری ندارند.

معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نیروهای فعال در دستگاه‌های اجرایی استان فارس تصریح کرد: تعداد نیروهای موجود در دستگاه‌های دولتی از حد متعارف بالاتر است و باید تا پایان امسال ساماندهی شوند.

فروزنده بیان داشت: باید برخی فعالیت‌ها و برنامه‌ها را به فرمانداران واگذار کرد تا در شهرستان‌ها این برنامه‌ها پیگیری شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود ارائه 400 خدمت در دفاتر پیشخوان دولت را یک حرکت جهادی و انقلابی دانست و تصریح کرد: باید در این دفاتر علاوه بر ارتقای کمی خدمات موضوع کیفی‌سازی را نظارت کنیم تا مردم دچار سردرگمی نشوند.

وی بیان داشت: باید طوری خدمات در دفاتر پیشخوان دولت صورت گیرد که مردم احساس تغییر و دگرگونی کنند.

فروزنده با با اشاره به اینکه در حال حاضر یک‌هزار و 400 خدمت دولت در دفاتر پیشخوان دولت انجام می‌گیرد تصریح کرد: باید در فارس نیز با برنامه‌ریزی به این میزان خدمات برسیم.

معاون رئیس جمهور ابراز داشت: باید با برنامه‌ریزی منسجم خدمات بیش از 70 ساله دستگاه‌های دولتی کشورمان که به دوره قاجار بر می‌گردد را از سنتی به الکترونیکی و در شأن مردم تبدیل کنیم.

انتهای پیام/صا10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول