اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده

7 رویداد مهم ورزشی در آذربایجان غربی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: هفت رویداد مهم و بین‌المللی ورزشی سال آینده در آذربایجان غربی انجام می‌شود.

7 رویداد مهم ورزشی در آذربایجان غربی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی ملااحمدی شامگاه امروز در در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات فوتسال غرب آسیا اظهار داشت: برگزاری این رویدادهای ورزشی فرصت مهمی برای تقویت ظرفیت‌ها و قابلیت‌های استان است و از سوی دیگر زمینه‌های مهمی برای تقویت گردشگری را فراهم می‌کند.

وی افزود: این رویدادها از سوی دیگر سبب شناساندن جایگاه ورزشی استان در کشور می‌شود.

ملااحمدی در ادامه از تشکیل و آغاز فعالیت 12 کمیته برای برگزاری سومین دوره مسابقات فوتسال غرب آسیا خبر داد و گفت: این کمیته‌ها در راستای اجرای هرچه بهتر این مسابقات به ریاست مدیران کل استان‌ها تشکیل شده است.

این مسئول ادامه داد: از جمله کمیته‌های تشکیل شده کمیته‌های اجرایی، مالی و پشتیبانی، حراست و انتظامات، دانش‌آموزی، آماده‌سازی شهر، فرهنگی و تبلیغاتی، پزشکی، فنی، استقبال، تشریفات، افتتاحیه و اختتامیه، آماده‌سازی سالن‌های تمرینی و اطلاع‌رسانی است که در راستای اجرای هرچه بهتر و کیفی‌تر این مسابقات فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه میزبانی این دوره از مسابقات با حمایت مستقیم استانداری آذربایجان غربی است، اضافه کرد: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ریاست ستاد اجرایی این مسابقات را بر عهده دارد.

ملااحمدی خاطرنشان کرد: برگزاری مطلوب مسابقات و درخشش نام استان نیازمند اراده جمعی و انسجام و هماهنگی تمامی مسئولان و مدیران استان است چراکه اجرای این مسابقات برای استان آذربایجان غربی مهم و ارزشمند است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: بیش از هفت رویداد مهم و بین‌المللی در رشته‌های والیبال، دوچرخه‌سواری، فوتسال، جودو، دومیدانی، تکواندو و المپیاد ورزشی دانشجویان سال آینده در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول