اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد:

اهتمام ویژه به ساماندهی امور فرهنگی در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر اهتمام ویژه مسئولان فرهنگی به منظور ساماندهی امور فرهنگی در این شهرستان تأکید کرد.

اهتمام ویژه به ساماندهی امور فرهنگی در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی بعد از ظهر امروز در گردهمایی مدیران و رابطان کانون‌های فرهنگی استان البرز که در فرهنگسرای امام علی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: توجه به امور فرهنگی و توسعه برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید توسط مسئولان ذی‌ربط قرار گیرد.

وی ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی، نشست‌های تخصصی در این زمینه و توسعه فعالیت‌های فرهنگی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول گفت: با توجه به نرخ جمیت جوان و نیاز فعالیت‌های فرهنگی جوانان باید تمهیدات لازم به منظور فراهم کردن بسترهای این مهم در مناطق مختلف انجام شود.

حدادی با اشاره به این که شهرستان ساوجبلاغ جز سومین شهرستان اجرا کننده مهندسی فرهنگی در کشور است، ‌افزود: در این راستا شهرستان ساوجبلاغ با محور توسعه فرهنگ دینی و قرآنی و انقلابی مهندسی فرهنگی خود را آغاز کرده که در این راه موفق بوده است.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح مهندسی فرهنگی ساماندهی امور فرهنگی در این شهرستان است.

حدادی ادامه داد: استفاده از استعدادها و خلاقیت‌های جوانان این منطقه یکی از راهکارهای اساسی به منظور رسیدن به اهداف مورد نظر است.

وی افزود: در این راستا با تشکیل یک شورای تخصصی فرهنگی و بکارگیری کارشناسان، نخبگان و استادان دانشگاه و هم‌چنین مدیران فرهنگی و آموزشی سعی در رسیدن به اهداف مود نظر و توسعه امور فرهنگی در این شهرستان داریم.

حدادی انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب را یکی از مهم‌ترین اهداف این شورا عنوان کرد و گفـت: باید نسل امروز را با اهداف و آرمان‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا کرد و آنان را بر حفظ این دستاوردها تشویق کرد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول