اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد دنا:

160 کودک سوءتغذیه دنایی سبد تغذیه دریافت کردند ‌

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد دنا از دریافت سبد تغذیه 160 کودک سوءتغذیه دنایی خبر داد.

160 کودک سوءتغذیه دنایی سبد تغذیه دریافت کردند ‌

مجتبی امینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: بسیاری از نیازمندان هستند که حتی از نیازهای اولیه خود در زندگی محروم بوده و این موضوع در جوامع بشری امری نگران‌کننده است.

‌وی در این خصوص افزود: در جامعه امروزی فقر بحثی است که باید با روش‌های مختلف در جامعه ریشه‌کن شده و با توانمندسازی افراد این معضل را برطرف کنیم.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دنا در خصوص تهیه نیازهای اولیه نیازمندان عنوان کرد: باید افراد نیازمند حمایت شوند تا بتوانند با روحیه خوب به زندگی خود ادامه دهند که لازمه زندگی مطلوب فراهم بودن نیازها می‌باشد.

 وی در این‌باره تصریح کرد: باید بدانیم که در هنگام فقر بیشترین قشری که در معرض خطر هستند کودکان بوده و باید به طور وی‍‍ژ‌ه حمایت شوند.

 امینی به سوء تغذیه در بین کودکان نیازمند اشاره کرد و گفت: موضوع سوء تغذیه در بین کودکان نیازمند بسیار بر روی ذهن و قدرت یادگیری آنها تأثیر گذار بوده و زیان‌های فراوانی در بین کودکان دارد.

 وی در رابطه با خدمات صورت گرفته کمیته امداد شهرستان دنا در این زمینه اظهار کرد: به همین منظور کمیته امداد امام خمینی شهرستان دنا در سال جاری برای حمایت از کودکان نیازمند در موضوع سوء تغذیه برای تعداد 160 نفر از آنها سبد غذایی پرداخت کرده است.

 مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دنا افزود: این کار که برای کودکان زیر 6 سال صورت گرفته، اعتباری بالغ بر 154 میلیون ریال در بر داشته و امیدواریم که در آینده نیز این رویه را ادامه دهیم.

 وی در ادامه عنوان کرد: در سال جاری تعداد 95 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت، جهت معالجه خود به دندانپزشک معرفی شدند که امیدواریم شاهد شکوفایی این قشر باشیم.

 انتهای پیام/‌ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول