اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد اردبیل:

اردبیلی‌ها روزانه 3 میلیون تومان صدقه پرداخت می‌کنند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: مردم شهرستان اردبیل به طور میانگین روزانه 3 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده و به محرومان کمک‌رسانی می‌کنند.

اردبیلی‌ها روزانه 3 میلیون تومان صدقه پرداخت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهمن دستاری پیش از ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ نیکوکاری در اردبیل اظهار داشت: این صدقات که با هدف کمک به مستمندان توسط مردم خیر و نیکوکار استان جمع‌آوری می‌شود صرف امور مختلف به ویژه دستگیری از نیازمندان و رفع نیازهای ضروری می‌شود.

وی از تبدیل صندوق‌های شهرهای اردبیل و سرعین به مکانیزه خبر داد و گفت: ما علاوه بر ساماندهی صندوق‌های صدقات با همکاری شهرداری اردبیل صندوق صدقات سرعین را نیز به لحاظ توریستی بودن به صندوق‌های مکانیزه تبدیل کردیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل خاطرنشان کرد: پول‌های جمع‌آوری شده از صندوق صدقات به در راه‌ماندگان، هزینه درمانی بیماران، پرداخت مستمری نیازمندان، تهیه جهیزیه برای نو‌عروسان و پرداخت هزینه‌های تحصیلی دانش‌آموزان صرف می‌شود.

دستاری یادآور شد: از صندوق صدقات شهرستان اردبیل در 9 ماه امسال بالغ بر 8 میلیارد و 279 میلیون ریال جمع‌آوری و صرف امور خیریه شده است.

این مسئول به همکاری و تعامل خوب دست‌اندرکاران این مجموعه در جمع‌آوری، کنترل، پشتیبانی، نظارت، هماهنگی، شمارش و ثبت در‌آمد مشترکان صندوق‌های صدقات اشاره کرد و افزود: در ستاد صدقات شهری اردبیل 33 نفر فعالیت می‌کنند که تلاش می‌شود به صورت برنامه‌ریزی شده زنجیره فعالیت‌ها و انجام خدمات مناسب باشد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اعلام اینکه هر سه ماه یکبار صندوق‌های خانگی تخلیه می‌شود بیان داشت: همکاران ما با لباس و کارت مخصوص و فرم‌دار به منازل و مکان‌های مختلف مراجعه کرده و اقدام به تخلیه صندوق‌ها می‌کنند که این کار در حضور مشترک و تحویل قبض به او انجام می‌شود. 

4 هزار یتیم زیر پوشش کمیته امداد اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دستاری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خیران استان در هر ساعت 185 هزار و 400 تومان به ایتام نیازمند کمک می‌کنند تصریح کرد: در کنار کمک‌های نقدی، خیرین و نیکوکاران به صوت غیر‌نقدی نیز به ایتام کمک‌رسانی می‌کنند که این حرکت خود بسیار امیدوارکننده و رضایت‌بخش است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل ادامه داد: 11 هزار و 840 نفر از حامیان اعم از داخل استان و خارج از استان با مساعدت‌های مالی خود از 4 هزار یتیم زیر پوشش این نهاد حمایت‌های لازم را انجام می‌دهند.

دستاری رشد 31 درصدی کمک‌های خیرین به ایتام را در سال جاری یادآور شد و گفت: امسال به صورت نقدی بالغ بر 12 میلیارد و 300 میلیون ریال به حساب ایتام اردبیل کمک نقدی واریز شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود اظهار داشت: برخی از نیکوکاران و خیران استان کمک‌های خود را تا مرحله راهیابی ایتام و نیازمندان جامعه به مدارج بالاتر علمی و رشد و تعالی ادامه می‌دهند و هرگز ایتام را در پیچ و خم‌های زندگی فراموش نمی‌کنند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول