اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران

بانوان شورایار منطقه 20 مدیر خانه‌های تسنیم شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با راه‌اندازی 22 خانه تسنیم، بانوان رابط شورایار را به عنوان مدیران خانه‌های تسنیم معرفی کرد.

بانوان شورایار منطقه 20 مدیر خانه‌های تسنیم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران صبح امروز در جمع مدیران محلات و بانوان رابط شورایار منطقه 20 با اشاره به راه‌اندازی 22 خانه تسنیم، بانوان رابط شورایار را به عنوان مدیران خانه‌های تسنیم معرفی کرد.

نرگس معدنی‌پور در جمع مدیران محلات و بانوان شورایار منطقه 20 با اشاره به راه‌اندازی خانه‌های تسنیم در سطح محلات این منطقه گفت: بانوان رابط شورایار می‌توانند رابطان خانه‌های تسنیم نیز باشند که تحقق این امر موجب تسریع در عملیاتی شدن فعالیت‌های خانه‌های تسنیم می‌شود.

وی برقراری تعامل بیشتر مدیر محله با سایر نهادهای محله را از برکات فعالیت خانه‌های تسنیم برشمرد و تصریح کرد: فعالیت‌های مورد اشاره خانه تسنیم با اولویت‌بندی مدیران محلات و رابطان خانه‌های تسنیم با توجه به مقتضیات هر محله اجرا می‌شود.

معدنی‌پور عملکرد اداره بانوان شهرداری منطقه 20 و زیرساخت‌های موجود در منطقه را مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: شهرری به عنوان قطب فرهنگی و مذهبی شهر تهران نیازمند زیرساخت‌های بیشتری از جمله توسعه مجموعه شهربانو و مراکز مهارت‌آموزی کوثر است.

شهردار منطقه 20 نیز در این نشست با اشاره به ضرورت افزایش مجموعه شهربانو و مراکز مهارت‌آموزی کوثر در منطقه 20 گفت: مراکز مورد اشاره با توانمندسازی بانوان به ویژه بانوان سرپرست خانوار گام موثری را در رفع مشکلات آنان برداشته است و این در حالی است که این منطقه نیازمند نگاه ویژه‌ای در زمینه اعتبارات حوزه بانوان است.

مجتبی عبداللهی عنوان کرد: بانوان رابط شورایار به عنوان نخبگان محلی باید در شناسایی و رفع مشکلات محله‌شان تلاش بیشتری کنند.

این گزارش حاکی است، این نشست به عنوان نشست توجیهی مدیران محلات و بانوان رابط شورایار در زمینه راه‌اندازی خانه‌های تسنیم با حضور مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و شهردار منطقه 20 و دبیر شورایاری برگزار شد که در پایان به رسم تشکر و قدردانی از مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران لوح یادبودی از طرف شهردار منطقه 20 به ایشان تقدیم شد.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول