اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

بیماران بحرینی به دلیل نبود پزشک جان خود را از دست می‌دهند

خبرگزاری فارس: بیماران بحرینی به دلیل اخراج بسیاری از پزشکان متخصص و کادر پزشکی بیمارستان‌ها توسط رژیم آل‌خلیفه به اتهام حمایت از اعتراض‌های مسالمت‌آمیز مردمی و نبود کادر پزشکی لازم در بیمارستان‌ها جان خود را از دست می‌دهند.

بیماران بحرینی به دلیل نبود پزشک جان خود را از دست می‌دهند

به گزارش فارس به نقل از روزنامه الوسط، هم اکنون بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بحرین با کمبود یا نبود متخصص و کادر پزشکی مواجه است و این موضوع جان بسیاری از بیماران این کشور را به خطر انداخته است.

خانواده "مجتبی عبدالامیر النشیط" (15 ساله) از جمله این خانواده‌هاست که تاکید کردند، فرزندشان یکشنبه گذشته به دلیل نبود پزشکان متخصص در اتاق مراقبت‌های ویژه جان خود را از دست داد.

خانواده النشیط تاکید کردند: فرزند خود را شانزدهم فوریه گذشته به دلیل بیماری به بیمارستان السلمانیه در پایتخت بردند که در بخش مراقبت‌های ویژه این بیمارستان بستری شد و پرستاران برای او تنها آرام‌بخش تزریق کردند و در بخش مراقبت‌های ویژه حتی یک پزشک هم وجود نداشت.

آنها گفتند که در تمام بخش فقط یک پزشک حضور داشت که عربی نمی‌دانست و حتی صحبت‌های او به زبان انگلیسی نیز قابل فهم نبود و پرستاران در اتاق مراقبت‌های ویژه با فرزندشان همچون بیمار عادی رفتار و خود به دلیل نبود پزشک متخصص دارو تجویز می‌کردند که در نهایت منجر به فوت وی شده است.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول