اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

پیاده‌روهای شوشتر اصلا مناسب تردد نیست

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از آغاز نهضت پیاده‌رو سازی در سطح شهر شوشتر خبر داد و گفت: پیاده‌روهای شوشتر اصلا مناسب تردد نیست.

پیاده‌روهای شوشتر اصلا مناسب تردد نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر پیش از ظهر امروز در جلسه شورای شهر شوشتر اظهار داشت: پیاده‌روهای شوشتر اصلا مناسب تردد عابران پیاده نیست و برای اصلاح این شرایط نهضت پیاده‌روسازی در شوشتر آغاز می‌شود.

وی افزود: برای مناسب‌سازی پیاده‌روهای شوشتر باید اعتباری مناسب از طرف شورای شهر در اختیار شهرداری قرار گیرد و به این منظور در بودجه سال91 پیشنهادهایی در این باره به شورای شهر ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه باید پیاده‌روهای شوشتر برای تردد معلولان مناسب‌سازی شود، تاکید کرد: برای تردد معلولان باید مسیر‌های ویژه‌ای در پیاده‌روهای شوشتر در نظر گرفته شود که به این منظور فرد خاصی را برای اصلاح پیاده‌روها در سطح شهر تعیین شده است.

دُر با اشاره به اینکه پیاده‌‌روسازی در سطح شهر شوشتر در سال‌های گذشته مورد بی‌توجهی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته به این منظور هیچ پروژه‌ای تعریف نشده است و به این دلیل شهرداری شوشتر برخود واجب دانسته که در این باره اقدامی عملی انجام دهد.

شهردار شوشتر با اشاره به اینکه نهضت پیاده‌روسازی در سطح شهر شوشتر نیازمند همتی بلند است، افزود: پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی پیاده‌روهای شوشتر برای تردد معلولان نیازمند همتی بلند، اعتباری ویژه و تلاشی مضاعف است که در این باره تدابیر لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول