اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«الجزیره» حماة سوریه را بمباران می‌کند/کشف «گذرنامه بهشت» در باباعمرو

خبرگزاری فارس: منابع رسانه‌ای سوری اعلام کردند که شهر حماة آرام شده است اما شبکه خبری الجزیره هنوز مدعی درگیری‌های شدید در این شهر است.

«الجزیره» حماة سوریه را بمباران می‌کند/کشف «گذرنامه بهشت» در باباعمرو

به گزارش فارس، پاکسازی شهر حمص بخصوص منطقه باباعمرو سوریه این روزها توسط ارتش سوریه ادامه دارد و هر روز موارد جدیدی کشف می‌شود.

پس از کشف هواپیمای بدون سرنشین، آپارتمانی برای شکنچه و گور جمعی در باباعمرو، این بار گذرنامه‌هایی از افراد مسلح فراری کشف شده است که روی آن نوشته شده است: گذرنامه بهشت.

 

گذرنامه‌هایی که حضور القاعده در سوریه را ثابت می‌کند

خبرنگار شوکوماکو سوریه اعلام کرد: در ادامه پاکسازی و تنظیف منطقه باباعمرو از بقایای افراد مسلح، دستگاه‌های دی‌ربط تعداد زیادی سلاح‌های مختلف از جمله راکت و موشک‌های کوچک کشف کردند اما در کنار این امور، گذرنامه‌هایی کشف شد که روی برخی از آن نوشته شده است «گذرنامه بهشت».

شوکوماکو افزود: این عنوانی است که گروه‌های تروریستی القاعده تحت پوشش آن فعالیت می‌کنند. این عنوان هویت حامل خود را که نوعی رمز عبور است، فاش می‌کند.

این پایگاه خبری با بیان اینکه در ادامه پاکسازی 25 فرد مسلح دیگر در استان حمص بازداشت شدند، اعلام کرد که اما شهر حماة که آرام شده است، هنوز توسط الجزیره بمباران خبری می‌شود.

شوکوماکو نوشت: شهر حماة بار دیگر هدف حملات رسانه‌ای قرار گرفت. شبکه الجزیره اعلام کرد که درگیری‌های شدیدی در این شهر در جریان است  در حالی که شهر در آرامش کامل به سر می‌برد و زندگی عادی در آن در جریان است.

انتهای پیام/.++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول