اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 300 غرفه

نمایشگاه بهاره در رشت گشایش یافت

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با 300 غرفه در رشت گشایش یافت.

نمایشگاه بهاره در رشت گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان عصر امروز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق سیاست‌های سازمان برای پاسخ به تقاضاهای مردم همه ساله در این ایام نمایشگاه فروش بهاره برگزار می‌شود.

مجید زیرک پوشاک، کیف و کفش، مواد پروتئینی، آجیل و خشکبار، گوشت قرمز و مرغ و ... را از جمله کالاهایی عنوان کرد که طبق نظر کارشناسان نرخ‌گذاری شده و به مردم عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه 10 تا 15 درصد زیر نرخ بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: شهروندان با مشاهده تخلف به بازرسان نمایشگاه مراجعه کنند و آن را گزارش دهند.

زیرک نمایشگاه بهاره رشت را دارای 300 غرفه نمایشگاهی عنوان کرد و افزود: کالاها در 287 غرفه توسط تولیدکنندگان استانی عرضه می‌شود و در 13 غرفه نیز عرضه‌کنندگان کالاهای خارج از استان هستند.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به برپایی 16 نمایشگاه در 14 شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: تعداد یک‌هزار و 600 غرفه در این نمایشگاه‌ها کالاهای مورد نیاز مردم را عرضه می‌کنند.

وی زمان برگزاری نمایشگاه بهاره گیلان را از امروز تا 27 اسفند جاری ذکر کرد و گفت: یک‌هزار و 600 تن میوه ذخیره‌سازی شده نیز در روزهای آینده در سراسر استان توزیع می‌شود.

زیرک با اشاره به توزیع میوه در هشت منطقه در شهر رشت خاطرنشان کرد: مقدار یک‌هزار و 308 تن گوشت مرغ منجمد در سطح استان در حال توزیع است.

سرپرست معاونت بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از توزیع برنج در نمایشگاه بهاره استان خبر داد و بیان داشت: توزیع 183 تن گوشت قرمز منجمد برنامه‌ریزی شده است.

وی نرخ گوشت مرغ منجمد را کیلویی 3 هزار و 100 تومان اعلام کرد و افزود: میوه‌های ذخیره‌سازی شده از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.

زیرک به 250 بازرس سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجامع امور صنفی گیلان اشاره کرد و یادآور شد: شماره تلفن 124 آماده دریافت گزارش‌های مردمی است ضمن اینکه تعداد 900 بازرس افتخاری نیز گزارش‌های خود را به این سازمان اعلام می‌کنند.

مسئول نمایشگاه بهاره رشت نیز از ارسال 230 هزار پیامک برای اطلاع‌رسانی این نمایشگاه خبر داد و گفت: امسال 8 هزار متر مربع برای نمایشگاه بهاره رشت در نظر گرفته شده است.

طاهر زمردنیا با اشاره به رتبه نخست گیلان در کشور در برگزاری نمایشگاه‌ها اذعان کرد: محل نمایشگاه استیجاری است و باید محل مناسبی برای نمایشگاه دائمی گیلان در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول