اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی آمل خبر داد

آغاز به‌کار نمایشگاه فروش بهاره در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل گفت: نمایشگاه فروش بهاره شهرستان آمل از امروز به مدت 10 روز در این شهرستان آغاز به‌کار کرد.

آغاز به‌کار نمایشگاه فروش بهاره در آمل

عباسعلی زمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه نمایشگاه فروش بهاره از امروز تا 25 اسفند ماه دایر است، اظهار داشت: مکان این نمایشگاه جنب سالن هلال ‌احمر شهر آمل است.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه 211 غرفه برای عرضه‌کنندگان در نظر گرفته شده، گفت: 127 غرفه پوشاک، 33 غرفه برای کیف و کفش، 27 غرفه متفرقه و 17 غرفه برای عرضه مواد پروتئینی در نظر گرفته شده است.

زمانی با اعلام اینکه تعداد غرفه‌ها در سال‌ جاری نسبت به دوره گذشته 15درصد افزایش یافته، بیان کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت 2 هزار متر مربع دایر شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه کالاهای تنظیم بازار نیز عرضه می‌شود، تصریح کرد: دو غرفه برای عرضه مرغ با قیمت دولتی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل اشاره کرد: پیش‌بینی می‌شود در طول این ایام 20 تن مرغ دولتی در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مرغ با قیمت دولتی به ازای هر کیلوگرم 3 هزار و 50 تومان و 800  تومان کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود، تصریح کرد: برای ارائه دیگر کالاهای تنظیم بازار مانند گوشت، روغن، شکر و برنج نیز در صورت تامین سهمیه در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

زمانی با اعلام اینکه سه غرفه در نمایشگاه فروش بهاره آمل برای امور خیریه اختصاص داده شده، ادامه داد: این غرفه‌ها برای حمایت از اقشار بی‌بضاعت و سازمان‌های خیریه مردم نهاد تعبیه شده است.

این مسئول اذعان داشت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه 10 تا 15درصد کمتر از قیمت متعارف بازار ارائه می‌شود.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول