اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان زنجان خبر داد

اجرای 12 طرح بزرگ در منطقه گاوازنگ زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان زنجان گفت: 12 طرح بزرگ در منطقه گاوازنگ تعریف شده است، که تعدادی از آن‌ها در حال اجرا است.

اجرای 12 طرح بزرگ در منطقه گاوازنگ زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد مهدی احمدیان ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی هتل چهار ستاره گلریز در منطقه گاوازنگ با اشاره به موقعیت خاص این منطقه گفت: طرح‌های تعریف شده در این منطقه طی 20 سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه درصدد اجرای طرح‌های زیربنایی و ساختاری در منطقه گاوازنگ هستیم، خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت بسیار مناسب این منطقه از نظر ورزشی، تفریحی و گردشگری سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این منطقه صورت می‌گیرد.

مدیر عامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه مالکیت زمین‌های اطراف گاوازنگ و روستای گاوازنگ یکی از مهم‌ترین مانع در اجرای پروژه‌ها بود، اضافه کرد: با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل راه و شهرسازی این موانع نیز رفع شد.

وی با اشاره به اینکه طی سال جاری بیش از 100 مورد از املاک صاحبان و ساکنان روستای گاوازنگ را تملک کرده‌اند، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا سال آینده بیش از 80 درصد از املاک محرز می‌شود.

احمدیان به راه‌اندازی تله‌کابین، احداث هتل چهار ستاره گلریز و مجموعه شهرک باغ ایرانی به عنوان طرح‌های بزرگ اجرایی منطقه گاوازنگ اشاره کرد و افزود: عملیات اجرایی باغ ایرانی در سال جاری آغاز شده است که از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه راه‌ها و مسیرهای دسترسی به منطقه گاوازانگ یکی از مشکلات اساسی این منطقه به شمار می‌‌رود، تصریح کرد: بر اساس آمار گزارش شده استفاده از مسیرهای گاوازنگ بیش از دو برابر شده است.

مدیر عامل سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان زنجان با بیان اینکه 3 میلیارد تومان به منظور احداث مسیرهای دسترسی به گاوازنگ از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته است، تصریح کرد: این مسیرها در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه قسمت‌هایی از روستای گاوازنگ در داخل طرح احداث مسیرها قرار دارد، در حال حاضر 50 درصد از قسمت‌های مورد نظر تملک شده است.

احمدیان به طراحی‌های صورت گرفته در راستای ایجاد بلوار گاوازنگ اشاره کرد و گفت: در برخی از نقاط عرض این بلوار 75 متر و در برخی نقاط 50 متر محاسبه شده است.

وی با بیان اینکه حدود سه هکتار زمین برای احداث پارکینگ در منطقه گاوازنگ تملک شده است، ادامه داد: این پارکینگ به منظور استفاده مردم، گردشگران و بازدید کنندگان از نمایشگاه دائمی کاسپین احداث می‌شود.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول