اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقه کشوری تجربه‌های خلاق

مربیان کانون کودکان کردستان تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: سه مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان رتبه برتر مسابقه کشوری تجربه‌های خلاق در آموزش هنر به کودکان و نوجوانان را در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی و سفالگری کسب کردند.

مربیان کانون کودکان کردستان تقدیر شدند

مدیر کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: در این مسابقه شمسه صالح‌زاده، مربی هنری مرکز بانه در رشته سفالگری، سرگل رشیدپور، مربی مرکز شماره یک سقز در رشته نقاشی و پری ارج، مربی هنری مجتمع فرهنگی هنری سنندج در رشته خوشنویسی به عنوان رتبه تقدیری این مسابقه معرفی شدند.

سهیلا شیخی افزود: این مسابقه با هدف تشویق همکاران به اندیشیدن پیرامون روش‌های مختلف اجرا و آموزش هر یک از فعالیت‌های هنری و ابداع روش نو و خلاق برگزار می‌شود.

به گفته وی، تشویق همکاران به اندیشیدن پیرامون روش‌های مختلف اجرا و آموزش فعالیت‌های هنری، جمع‌آوری تجربه‌های خلاق انجام شده در کارگاه‌های هنری و توجه دادن بیشتر همکاران به خلاقیت به ابداع روش‌های نو از دیگر  اهداف این مسابقه است.

شیخی افزود: مرکز آفرینش‌های هنری و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران که این مسابقه هنری را در سه بخش نقاشی، خوشنویسی و سفالگری در تمام کانون‌های سراسر کشور برگزار کرده است.

مسابقه تجربه‌های خلاق هر ساله با حضور مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور با هدف ارج نهادن به تجربه‌های خوب و خلاقانه مربیان و تبادل تجربه میان آن‌ها توسط مدیریت مرکز آفرینش‌های هنری کانون برگزار شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول