اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسدآباد صورت گرفت

تجلیل از کارآفرینان برتر کمیته امداد امام خمینی

خبرگزاری فارس: از کارآفرینان برتر کمیته امداد امام خمینی در اسدآباد تجلیل شد.

تجلیل از کارآفرینان برتر کمیته امداد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از کارآفرینان برتر این نهاد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی تجلیل شد.

 پس از اجرای چند برنامه فرهنگی و سرود مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان اسدآباد با بیان اینکه نهاد کمیته امداد یکی از دستاوردهای مهم امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: کمیته امداد به عنوان بال عاطفی نظام توانسته در راستای حل مشکلات نیازمندان و توانمندسازی محرومین گام‌های ارزشمندی را بردارد.

محمد نوشادی مقدم گفت: تلاش برای حل مشکلات نیازمندان و مبارزه با فقر یکی از مهم‌ترین دستورات دین مبین اسلام است که کمیته امداد نیز با همین نگاه درست 22 روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام تشکیل شد و هم اکنون این افتخار بزرگ خدمت‌رسانی برای ما خدمتگذاران نظام جمهوری اسلامی نصیب ما شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال کمیته امداد شهرستان اسدآباد تعهد 312 مورد ایجاد اشتغال را در استان داشته است، این نهاد تاکنون یک هزار و 495 مورد شغل برای مددجویان خود ایجاد کرده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان از رتبه اول کمیته امداد امام شهرستان اسدآباد در بین دستگاه‌های دیگر شهرستان در زمینه ایجاد اشتغال خبر داد و گفت: در راستای توانمندسازی مددجویان و ایجاد اشتغال برای آنان یک هزار و 120 مورد تسهیلات پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال 3 هزار مورد وام اشتغالزایی به مبلغ 22 میلیارد و 900 میلیون تومان از اعتبارات داخلی پرداخت شده است، افزود: امسال به جزء خدمات ارائه شده به مددجویان 5/9 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و بلاعوض در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.

وی در ادامه از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای یک هزار و 270 نفر مددجو در سطح شهرستان خبر داد و گفت: برای آموزش این افراد مبلغ 20 میلیون تومان هزینه شده است.

نوشادی مقدم در پایان سخنانش اضافه کرد: امسال 600 نفر مددجو زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفتند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول