اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اجرای بهینه طرح تنظیم بازار صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه‌های بهاره در کردستان

خبرگزاری فارس: با حضور فرماندار، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان و برخی از دیگر مسئولان استان نمایشگاه‌ عرضه مستقیم کالا ویِژه فروش بهاره در سنندج افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه‌های بهاره در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج همزمان با این نمایشگاه 12 نمایشگاه دیگر در سراسر استان در راستای اجرای بهینه طرح تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و حمایت از مصرف‌کنندگان افتتاح شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: امسال در سطح استان 12 نمایشگاه در قالب 735 غرفه در سطح شهرستان‌های استان برگزار شده است.

شاه‌غیبی افزود: در این نمایشگاه کالاهای اساسی و کالاهای مشمول امر تنظیم بازار، میوه، ماهی، گوشت مرغ، گوشت قرمز، شیرینی، پودر شوینده، کیف و کفش، پوشاک، آجیل با 10 تا 20 درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در این راستا به منظور امر نظارت و کنترل بیشتر کمیته‌های فرعی شامل کمیته نرخ‌گذاری، کمیته بازرسی و کیفیت کالاهای مورد عرضه و کمیته ارزیابی تشکیل و فعال شده است.

در هر کدام از این نمایشگاه‌ها تعداد 10 غرفه رایگان برای تنظیم بازار ایام پایان سال  و ترویج کالاهای اساسی مانند گوشت قرمز( گرم ویخ‌زده) ـ گوشت مرغ (منجمد) ـ برنج تنظیم بازار ـ روغن تنظیم بازار ـ شکر تنظیم بازار ـ پودر شوینده و میوه ایام پایان سال با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

این نمایشگاه‌ها تا 25 اسفندماه جاری پذیرای شهروندان کردستانی است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول