اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آزادشهر:

منتخبان مردم جواب اعتماد مردم را بدهند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آزادشهر گفت: منتخب مردم باید به آرای مردمی احترام بگذارد و با تلاش و کوشش فراوان خواسته‌های به حق و منطقی آنان را برآورده و جواب اعتماد آنان را بدهند.

منتخبان مردم جواب اعتماد مردم را بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان صبح امروز در جشن حضور حداکثری که با حضور ائمه جمعه شیعه و سنی آزادشهر، رامیان، خان‌به‌بین، دلند و نگین‌شهر و علمای شیعه و سنی، گروهی از مسئولان و رضا صابری منتخب مردم و  جمعی از اقشار مردمی در صلی بزرگ خاتم الانبیاء برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات باشکوه و عظمت هر چه تمام‌تر برگزار شد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران یک بار دیگر به برکت حضور خوب مردمی به نمایش گذاشته شد.

وی تصریح کرد: ضمن تقدیر از مردم همیشه در صحنه و انقلابی شایسته است منتخب مردم قدردان این ملت باشد و تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق آرمان‌های نظام در مسیر رهبری و ولایت فقیه به کار بگیرد.

حسینیان از رضا صابری منتخب مردم خواست فقط به پشتوانه 32 هزار و 514 رای که به نام او در صندوق‌های اخذ رای بوده تکیه نکند و همه مردم و همه گروه‌ها و مسئولان را پشتیبان خود ببیند و در ادامه راه خدمتگزاری مرادعلی منصوری نماینده فعلی برای عزت و عظمت این مردم و نظام تلاش کند.

امام جمعه آزادشهر اضافه کرد: رضا صابری به عنوان منتخب مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های آزادشهر، رامیان و مناطق فندرسک و چشمه‌ساران و همه نمایندگان راه یافته به مجلس نهم باید مومن و انقلابی، دیندار و ولایتمدار باقی بمانند و با شجاعت و تجربه‌ای که دارند و با استفاده از تحصیلاتی که در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه به دست آوردند برای بزرگی ایران اسلامی تلاش داشته باشند و به گونه‌ای عمل کنند که باعث افتخار خود و مردم حوزه انتخابیه خود باشند.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول