اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال خبر داد

حضور 2 نماینده ایران در انتخابات و کنگره جهانی FIVB

خبرگزاری فارس: عضو کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال FIVB گفت: کنگره جهانی FIVB برای انتخابات ریاست فدراسیون جهانی والیبال شهریور ماه 91 در آمریکا برگزار می‌شود که به همراه داورزنی در این کنگره حضور دارم.

حضور 2 نماینده ایران در انتخابات و کنگره جهانی FIVB

سعید درخشنده در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان کرد: حدود چهار سال است که در کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال مشغول فعالیت هستم و بارها ریاست کمیته فنی مسابقات جهانی و آسیایی را بر عهده داشتم.

وی افزود: از قاره آسیا تنها دو نماینده در این فدراسیون جهانی حضور دارند که من به همراه شان‌رید از تایلند در آن عضویت داشته و صاحب کرسی هستیم.  

عضو ایرانی کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال FIVB در مورد مهم‌ترین برنامه این فدراسیون اظهار داشت: برنامه اساسی FIVB کنگره جهانی سال آینده است که من به همراه داورزنی رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در آن شرکت خواهیم کرد.

درخشنده با بیان اینکه این کنگره جهانی در اواخر شهریور ماه سال 1391 در آمریکا برگزار می‌شود و بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: این کنگره جهانی هر چهار سال یک‌بار انجام می‌شود که در آن اعضا برای انتخاب رئیس فدراسیون جهانی گرد هم می‌آیند.

دبیر فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: در انتخابات سال آینده این فدراسیون تاکنون چهار کاندیدا اعلام آمادگی کردند که باید در این بین به بهترین فرد رای دهیم.

عضو ایرانی کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال در مورد پیشرفت والیبال کشورمان در بین دیگر کشورهای دنیا یادآور شد: ایران طی چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری را به خود دیده که قهرمانی در رقابت‌های آسیایی و رویارویی با برترین تیم‌های دنیا در رشته والیبال نشان بزرگی بر این ادعاست.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول