اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان خبر داد

عبور سامانه فعال بارشی از استان زنجان

خبرگزاری فارس: کارشناس آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سامانه بارشی فعال در استان زنجان امروز از منطقه عبور می‌کند.

عبور سامانه فعال بارشی از استان زنجان

پگاه ملائی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی استان زنجان را برای امروز ابری همراه با بارش‌های پراکنده پیش‌بینی کرد و اظهار داشت: در برخی نقاط وزش باد در استان زنجان شدید خواهد بود.

وی تصریح کرد نا پایداری‌های جوی در استان زنجان به تدریج کاهش می‌یابد.

کارشناس آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه در روز گذشته برخی نقاط استان شاهد وزش باد شدید بود، اضافه کرد: شدت وزش باد در شهرستان قیدار 80 کیلومتر در ساعت بوده است.

وی وضعیت جوی استان زنجان را برای سه روز آینده صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی کرد و گفت: استان در این مدت شاهد وزش باد نیز خواهد بود.

ملائی حداقل دمای شهر زنجان را در 24 ساعت گذشته هفت درجه زیر صفر اعلام کرد و افزود: حداکثر دمای این شهر در این مدت سه درجه بالای صفر بوده است.

وی دمای دو شهر خرم‌دره و ابهر را در روز گذشته بین شش درجه زیر صفر و پنج درجه بالای صفر در نوسان اعلام کرد و افزود: قیدار در این مدت سردترین شهر استان زنجان بوده است.

کارشناس آمار اداره کل هواشناسی استان زنجان دمای شهر قیدار را در سردترین زمان 11 درجه زیر صفر عنوان کرد و گفت: دمای شهر ماهنشان بین دو درجه زیر صفر و هشت درجه بالای صفر در نوسان بوده است.

وی حداکثر دمای شهر آب‌بر را در روز گذشته 14 درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: پایین‌ترین دمای این شهر در روز گذشته سه درجه بالای صفر بوده است.

ملائی دمای فعلی شهر زنجان را پنج درجه زیر صفر عنوان و تصریح کرد: این دما نسبت به دیروز در همین ساعت دو درجه کاهش یافته است.

وی رطوبت صبح امروز شهر زنجان را 75 درصد اعلام کرد.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول