اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس هواشناسی استان اردبیل:

خلخال بیشترین بارش را داشته است / هوا تا پایان هفته متغیر است

خبرگزاری فارس:کارشناس اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش برف از شهرستان خلخال با 19 سانتی‌متر گزارش شده که حدود 11.7 میلی‌متر بارندگی را به دنبال داشته است.

خلخال بیشترین بارش را داشته است / هوا تا پایان هفته متغیر است

محمد دولتی‌مهر دقایقی پیش در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در همین مدت اردبیل با بارش 10 سانتی‌متر و حدود 6.2 میلی‌متر در جایگاه بعدی و مشگین‌شهر نیز با هشت سانتی‌متر ارتفاع برف 6.7 میلی‌متر بارندگی را شاهد بوده است.

وی با بیان اینکه در شمال استان بارش‌های قابل توجهی در این مدت انجام نشده است، گفت: حدود یک دهم بارندگی در شمال استان آن هم در شهر گرمی اتفاق افتاده است که اندک به نظر می‌رسد.

کارشناس هواشناسی استان اردبیل ادامه داد: پیش‌بینی‌های ما حکایت از ورود یک سامانه جوی و بارشی از روز دوشنبه دارد که بخش‌های مهمی از جغرافیای استان را فراگرفته و شاهد بارش برف خواهیم بود.

دولتی‌مهر بیان داشت: با ورود این سامانه کاهش دما و بارش‌های خوبی در منطقه اتفاق افتاده و یک نوید خوبی را برای آغاز سال جدید می‌دهد.

وی به کاهش دما بین 10 تا 15 درجه نیز اشاره کرد و گفت: سرعین و خلخال کارشناس هواشناسی استان اردبیل افزود: در این شرایط کولاک در روزهای آینده در اکثر جاده‌های جنوبی استان رخ داده و در ساعاتی از روز وزش باد شدید نیز دور از انتظار نخواهد بود.

دولتی‌مهر تصریح کرد: در مجموع بارش‌های فصل پاییز و زمستان امسال در حالی که کمتر از 18 روز به پایان سال باقی مانده مطلوب بوده و یک رقم مناسب و ذخیره آبی خوبی را در بهار و تابستان سال آینده پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول